Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- جی70 یکی از سدان های برند جنسیس است که از سال 2017 تا کنون روی خط تولید قرار دارد و توسط پیتر شرایر طراحی شده است. این سدان بواسطه ویژگی های اسپرت در نمای ظاهری و پیشرانه مورد توجه بخش وسیعی از بازار قرار داشته و اخیرا نیز تصاویری از پرچمدار جدید آن با مدل 2022 ارائه شده است.

پیش از فیس لیفت/ تصویر مربوط به یک دستگاه جی70 مدل 2019 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی کامل جنسیس جی70 مدل 2019 را اینجا مطالعه کنید.

همانطور که مشاهده می کنید جی70 جدید از منظر جزئیات طراحی شباهت بیشتری به کلاس بالاتر خود یعنی جی80 دارد و از آن سبک و زبان طراحی پیروی می کند. چراغ های کواد یا همان 4تایی؛ الگویی جذاب و جدید است که جنسیس در شاسی بلند خود نیز آنرا نمایش داده بود.

معرفی شاسی بلند چالشی جنسیس را اینجا مطالعه کنید.

جی70 فیس لیفت 2022

فیس لیفت 2022 در فضای داخل کابین نیز یک محیط کاملا لوکس و باکیفیت را ارائه داده است. درمرکز کنسول یک نمایشگر عمودی تبلتی 10.25 اینچی قرار دارد که از رابط کاربری اختصاصی و جدید جنسیس با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اوتو استفاده می کند. شارژ بی سیم سازگارشده با تلفن های هوشمند در اندازه های بزرگ تر نیز به این محصول اضافه شده است.

در بخش پیشرانه اطلاعات دقیقی ارائه نشده اما جعبه دنده دستی دیگر در برنامه های تولیدی جنسیس جایی ندارد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*جنسیس جی90 مدل 2020؛ خط و نشان کره ای برای مرسدس!/ برترین سدان جنسیس 86 هزار دلار (+تصاویر) *هیوندای الانترا 2021؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی(+تصاویر) *رونمایی از هیوندای آزرا 2020/ گرانترین مدل 38 هزار دلار (+فیلم و تصاویر) *23 هزار دلار برای "کوچکترین" کراس اوور هیوندای (+تصاویر)

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/00385H

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنسیس سدان لوکس هیوندای خودرو عصرایران فیس لیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده