Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@15:32:02 GMT

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۲۵۰۰

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور 99) اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی افزود: در ابتدا هیأت اجرایی گزارشی را از روند کار جلسات از آغاز تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی با حاضرین ارائه داد و سپس مسئولیت اداره جلسات را به هیأت رئیسه سنی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌بر این اساس سیدمحمد موحد به عنوان مسن‌ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان‌ترین عضو به عنوان رئیس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رئیسه توسط اعضای شورای مرکزی را بر عهده گرفتند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه امروز متن اساسنامه و مرامنامه فراکسیون بین حضار توزیع شد و اعضا تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود را به صورت مکتوب به رئیس سنی جلسه ارائه کنند.

وی افزود: در هفته آینده نشست بعدی فراکسیون در سطح شورای مرکزی برگزار و پیشنهادات اصلاحی برای اساسنامه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در نهایت اساسنامه به رای خواهد گذاشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: اساسنامه و مرامنامه باید با رای دو سوم اعضای شورای مرکزی به تصویب برسد و پس از تصویب اساسنامه و مرامنامه انتخابات هیأت رئیسه برگزار خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فراکسیون صحن علنی مجلس مجلس فراکسیون شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون