Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم تبلیغات گسترده‌ای که مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی بر سر تصمیم تحمیلی بر صربستان برای انتقال سفارتخانه خود از تل‌آویو به قدس اشغالی انجام دادند، اما بلگراد می‌گوید این امر هنوز قطعی نیست.

به نوشته وبگاه «عاروتص‌شوع»، یک مقام صربستانی شامگاه چهارشنبه با تشکیک در تصمیم این کشور برای انتقابل سفارت خود در فلسطین اشغالی از تل‌آویو، گفت این تصمیم هنوز قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، «سوزانا واسیلژِویچ» مشاور رسانه‌ای ارشد رئیس‌جمهور صربستان در گفت‌وگو با یک رسانه محلی گفت: «فعلا ما هنوز چیزی را نپذیرفته‌ایم و هیچ چیزی امضا نشده است».

در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش سعی داشت توافق با بلگراد برای انتقال سفارتخانه به قدس اشغالی را تمام شده نشان دهد اما این مسئول صربستانی تصریح کرد: «باید ببینیم وضعیت چگونه پیش می‌رود و نحوه رفتار اسرائیل درخصوص کوزوو نیز خود جای سوال است».

به نوشته عاروتص‌شوع، وزارت خارجه صربستان هنوز به سوالات درباره این اظهارات مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور این کشور واکنش نشان نداده است.

روز چهارشنبه بود که رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع ناشناس نزدیک به رئیس‌جمهور صربستان گزارش دادند که اگر تل‌آویو موجودیت کشور کوزوو را به رسمیت بشناسد، بلگراد نیز سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل نمی‌کند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو