Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: باید در طی یک هفته اتیکت‌گذاری و درج قیمت اقلام در بازار اردبیل اجرایی شود و دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه علی‌رغم این‌که ۲۴ هزار اتیکت چاپ و آماده شده ولی آن‌طور که دربازار نمود پیدا کند نکرده است و این امر نگرانی‌های مردم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت‌ها بر بازار اردبیل خبر داد و بیان کرد: باید دغدغه و نگرانی‌های مردم در رابطه با تأمین اقلام مورد نیاز با اقدامات عملی برطرف شود.

قیمت گوشت براساس بسته‌بندی مشخص شود

امامی یگانه ادامه داد: بسته‌بندی و درجه‌بندی گوشت در مراکز فروش نیز باید عملیاتی شود تا مردم در خرید گوشت نگرانی نداشته باشند و قیمت‌ها براساس بسته‌بندی مشخص شود.

وی از نظارت بر کشتارگاه‌ها خبر داد و گفت: جلوگیری از کشتارگاه‌های غیرمجاز اولویت است که همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار اردبیل گوشت اردبیل بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روزچهارشنبه هجدهم اردیبهشت
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت زعفران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول