Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون 28 نفر برای دریافت تسهیلات به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند که تسهیلات از طریق بانک‌های توسعه تعاون و رفاه به آنها پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این تسهیلات به منظور حمایت از تولید فرش دستباف از محل اعتبارات مشاغل خانگی با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پرداخت این تسهیلات در سال گذشته گفت: در سال گذشته، 223 نفر از تولیدکنندگان و فرشبافان استان معرفی شدند که تسهیلات به میزان یک میلیارد و 968 میلیون تومان پرداخت شد.

فغفوری در ادامه با اشاره به کاهش میزان تولید فرش در استان یادآور شد: شیوع بیماری کرونا از یکسو به دلیل شرایط حاکم بر فعالیت کارگاه‌ها و نیز تعطیلی دو ماهه کارگاه‌های فرشبافی و همچنین بسته شدن مرزها که باعث کاهش میزان صادرات فرش شده بود بر کاهش میزان تولید تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزایش قیمت مواد اولیه و پایین آمدن توان تولیدکنندگان خرد فرش را، از دیگر عوامل کاهش تولید فرش در استان دانست.

فغفوری تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 45 هزار مترمربع فرش دستباف تولید شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 60 هزار متر مربع بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان تسهیلات صنعت رفاه اجتماعی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد