Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:52:32 GMT

پیشرفت خدمات پستی در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۲۳۲

پیشرفت خدمات پستی در ایام کرونا

محمد ناظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات جدیدی به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا هزینه پرداختی کالای پست شده به صورت نقدی از افراد دریافت می‌شد، افزود: با توجه به اینکه پول یکی از عوامل اصلی انتقال این بیماری بود تمامی حمل کنندگان کالاهای پستی را به دستگاه کارتخوان مجهز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان لرستان بیان کرد: همچنین کالاهای پستی که به لرستان ارسال می‌شوند به صورت روزانه توسط کارکنان این شرکت ضدعفونی می‌شوند.

ناظری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر اقلامی که توسط این شرکت پست شده‌اند افزایش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت توانایی پست محصولات کشاورزی مانند گردو، برنج و حبوبات را دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از شیوع کرونا یک میلیون و ۵۰۰ هزار سفارش وارد چرخه پستی استان شده است، که  این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا استان لرستان لرستان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • تعرفه‌های پستی بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان