Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان یک بازی فوق العاده جذاب، تورنتو رپترز در وقت اضافه دوم بوستون سلتیکس را شکست داد تا تکلیف سری در بازی هفتم مشخص شود.

بازی ششم سری بین بوستون سلتیکس و تورنتو رپترز را مدافع عنوان قهرمانی در وقت اضافه دوم برد تا سری برابر شود و بازی هفتم دیگر فینالیست کنفرانس شرق NBA را مشخص کند.

بازی های قبلی این سری:

تورنتو رپترز 94-112 بوستون سلتیکس / سبزها در اولین بازی سری به مدافع عنوان قهرمانی باج ندادند تورنتو رپترز 99-102 بوستون سلتیکس / سد جیسن تیتم و مارکس اسمارت، مانع پیروزی رپترز! بوستون سلتیکس 103-104 تورنتو رپترز / اولین پیروزی رپترز در سری با بازر بیتر اوجی انونوبی بوستون سلتیکس 93-100 تورنتو رپترز / بازگشت مدافع عنوان قهرمانی به سری پس از شکست در دو بازی اول تورنتو رپترز 89-111 بوستون سلتیکس / سبزها در یک قدمی فینال کنفرانس شرق NBA!

 

در بازی ششم نیمه نهایی جذاب کنفرانس شرق NBA بین دو تیم تورنتو رپترز و بوستون سلتیکس، در انتهای یک مسابقه دیدنی این مدافع عنوان قهرمانی بود که توانست در وقت اضافه دوم حریف را با نتیجه 125-122 از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورنتو در نیمه اول مسابقه از حریف عقب افتاده بود اما به مرور توانست کنترل بازی را در دست بگیرد تا آنکه بوستون سلتیکس در دقایق آخر کوارتر چهارم بازی را به وقت اضافه کشاند. اما بخش هیجان انگیز ماجرا پس آن آغاز شد و تلاش دو تیم، دو وقت اضافه به همراه داشت. اوجی انونوبی، یکی از قهرمانان رپترز در این سری، در فاصله یک دقیقه مانده به پایان، با پرتاب سه امتیازی خود و پس از آن، کایل لاوری با جامپرش در 11 ثانیه مانده به پایان بازی، مهمترین امتیازات وقت اضافه دوم را برای تیمشان کسب کردند تا سری 3-3 شود و بازی هفتم سرنوشت برنده را مشخص کند. بازیکنان رپترز در وقت اضافه دوم 6 از 7 شوت زدند.

به گزارش طرفداری، این سری در حالی ادامه خواهد داشت که در فینال کنفرانس شرق NBA، میامی هیت انتظار یکی از این دو تیم را می کشد. کایل لاوری در این مسابقه 5 دقیقه بازی کرد و 33 امتیاز آورد تا مهمترین بازیکن نیک نرس در این دیدار باشد. نورمن پاول که در دقیقه آخر بازی یک سه امتیازی مهم داشت و چند پرتاب آزادش به تیم برای پیروزی کمک کرد، 23 امتیاز آورد. فرد ون ولیت با 21 امتیاز به کارش در این دیدار پایان داد و اوجی انونوبی 13 امتیاز و 13 ریباند داشت. برای بوستون سلتیکس، جیلن براون با 31 امتیاز و 16 ریباند بهترین بازیکن بود. جیسن تیتم 29 امتیاز، 14  ریباند و 9 اسیست به نام خودش ثبت کرد. مارکس اسمارت نیز 23 امتیاز، 11 ریباند و 10 اسیست داشت و آخرین فرصت بازی که یک پرتاب سه امتیازی بود را از دست داد. دنیل تایس نیز 18 امتیازی بود. کمبا واکر در این دیدار به شدت توسط رپترز خنثی شده بود و تنها 5 امتیاز داشت.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم وقت اضافه اول وقت اضافه دوم مجموع بوستون سلتیکس 25 27 25 21 8 16 122 تورنتو رپترز 21 27 33 17 8 19 125 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور بوستون سلتیکس

44.0%

41.3%

83.3%

58 32 4 5 15 تورنتو رپترز 43.6%

40.4%

72.0% 46 22 8 10 12 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مسابقه ای که جردن کفش بازیکن دیگری را پوشید

بسکتبال NBA | قطع همکاری بیلی داناوان و اوکلاهاما سیتی تاندر پس از 5 سال

بسکتبال NBA | تیم های دفاعی فصل 2019/20 لیگ NBA مشخص شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع عنوان قهرمانی وقت اضافه دوم کنفرانس شرق NBA بوستون سلتیکس تورنتو رپترز سه امتیازی بازی هفتم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده