Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، خضریان اما به همین واسطه سوالی را از وزیر جهاد کشاورزی طرح کرد و درنهایت روز گذشته کاظم خاوازی را در شرایطی به مجلس کشاند که پیش از آن شنیده‌ها حاکی از توصیه هیات رییسه مجلس به خضریان برای عدم نام بردن از سعید حجاریان حکایت داشت.

از قرار معلوم هیات رییسه مجلس با علم نادرست بودن گفته‌های خضریان و برای جلوگیری از ایجاد حاشیه، تن به چنین توصیه‌ای داده که البته مقبول واقع نشد و خضریان در صحن علنی از حجاریان نام برد ولی درنهایت سوال خود را به رای نمایندگان نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضریان در جریان سوال خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت که «چگونه افرادی همچون سعید حجاریان و فرزندش محسن در اسفند ماه ۹۲ یعنی چند ماه پس از پیروزی حسن روحانی اقدام به ثبت شرکتی به نام راشا تندیس پارسیان در حوزه واردات کالاهای اساسی می‌کنند و تحت لوای یک شرکت خانوادگی چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم به کشور وارد کردند؛ حذف بودجه خودکفایی گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم ضربه محکمی را به تولیدات این کالای استراتژیک وارد کرد و نهایتا به واردکنندگان کمک کرد.» پرسشی که با پاسخ صریح و روشن وزیر جهاد کشاورزی همراه شد. خاوازی با اعلام موافقت خود با گفته‌های خضریان، تاکید کرد که «این پرسش مربوط به سال‌های ۹۳ و ۹۴ است و او از اردیبهشت ماه مسوولیت وزارت جهاد را برعهده گرفته است.» این مقام مسوول همچنین گفت که «واردات صورت گرفته برای تامین ذخیره استراتژیک جمهوری اسلامی بوده است.»

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در خاتمه یادآور شد که «تولید گندم به اندازه مصرف داخل در کشور وجود دارد» تا غائله به راه افتاده از سوی خضریان در شرایطی پایان یابد که باید منتظر ماند و دید هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درنهایت به پرونده این نماینده تهران و اتهاماتش به سعید حجاریان و فرزندش ورود می‌کند یا اینکه این شکایت سرنوشت دیگری خواهد یافت.

کد خبر 547947 برچسب‌ها سعید حجاریان اصلاح‌ طلبان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سعید حجاریان اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی وزیر جهاد کشاورزی سعید حجاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است.
هودیانی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن محصول گندم برداشت شود، افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده