Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرزاده با بیان اینکه وضعیت ۱۰ شهرستان گیلان قرمز است گفت: ۶۰ درصد دانش آموزان در مدارس از ماسک استفاده نمی کنند

«آبتین حیدرزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به وضعیت قرمز چند شهرستان گیلان اشاره کرد واظهارداشت: همچنان ۱۰ شهرستان گیلان به‌لحاظ شیوع کرونا ویروس وضعیت قرمز دارند.     معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شهرستان رشت، فومن، شفت، آستارا، رودسر، لاهیجان، رودبار، لنگرود، سیاهکل و املش از حمله شهرستان‌های قرمز استان هستند گفت: انزلی، آستانه، رضوانشهر، تالش و صومعه سرا هم‌اکنون در  وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهرستان سفیدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۷۰ بیمار بستری هستند و در روز گذشته ۷۰ بیمار بستری شدند.      حیدرزاده با تاکید بر اینکه همگان از ماسک استفاده کنند و اصول بهداشتی را رعایت کنند افزود: متاسفانه در گیلان آنگونه که باید و شاید از ماسک استفاده نمی شود.     معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: طبق گزارش های دریافتی فقط ۴۰ درصد دانش آموزان از ماسک استفاده می کنند و ۶۰ درصد بدون رعایت اصول بهداشتی وارد کلاس های آموزشی می شوند.      وی خاطرنشان ساخت: اگر  وضعیت در مدارس به همین منوال پیش رود به آموزش پرورش گزارش خواهیم داد، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای آموزشی سبب عقب افتادگی دانش‌آموزان از مباحث درسی می‌شود.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا در گیلان استفاده از ماسک کرونا در گیلان دانش آموزان گیلانی ماسک استفاده دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا