Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) بیانیه‌ای را صادر کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ ﴿۱﴾
آیا ندیدی پروردگارت با فیل‌سواران (لشکر ابرهه که برای نابودی کعبه آمده بودند) چه کرد؟!

یکی از عالی‌ترین مقامات جامعه جهان اسلامی، احترام به سایر اندیشه‌ها و عقاید بوده و هست و گواه این مدعا سیره نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و فقه علوی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاق و آزاد اندیشی گمشده این روزهای جهان ناپایدار مادی غرب که برای استقرار سلطه بر جان، مال و اندیشه‌ها است و همین کاستی سبب شده تا با تمام وجود در مقابل اندیشه‌های متعالی ناکارمدی خود را در قالب‌های مختلف به اثبات برساند، تا جایی که با انجام توهین‌های متعدد به کتب آسمانی، به‌ویژه مصحف شریف قرآن کریم و شخصیت متعالی و ارزشمند رسول خاتم حضرت محمدبن‌عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم،که علاوه بر اعلام علنی دشمنی با تفکر اسلام ناب محمدی اعلام نموده و از طرفی سبب روشن شدن موضع دروغین در خصوص آزادی اندیشه و بیان را به نمایش گذاشته‌اند.

اکنون باید غرب‌گرایان و صاحب دول اروپایی علاوه بر اینکه شرمسار باشند، باید پاسخ‌گوی اعمال توهین‌آمیزشان به تمامی آزاداندیشان، متفکرین و فرهیختگان سایر ملل نیز باشند.

لذا ما مردم استان هرمزگان نیز در کنار تمامی مسلمین جهان، ضمن محکوم نمودن این اعمال نابخردانه، انزجار خود را در این خصوص اعلام نموده و خواستار پیگیری قانونی این مورد و موارد مشابه آن که در سال‌های اخیر به بهانه دین ستیزی رخ داده است می‌باشیم.

به تمام جهانیان اعلام می‌داریم، این حرکات نه‌تنها باعث انشقاق امت نشده، بلکه خود دلیلی بر همبستگی هرچه بیشتر بین مسلمین جهان نیز گردیده است و با انگیزه تعالی اسلام عزیز و فرامین قرآن کریم، بیش از پیش تلاش می‌نمائیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم بیانیه هرمزگان هتک حرمت شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی