Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام طرح نذر در سطح روستاهای محروم و کوهستانی بخش جازموریان اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام طرح نذر در سطح روستاهای محروم و کوهستانی بخش جازموریان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی معیشت مردم محروم بیش از پیش دچار مشکل شده است بنابراین تصمیم گرفتیم با تاسی از سیره این امام همام، برای کمک به بهبود معیشت آنها،  طرح نذر را اجرا کنیم.

وی ابراز کرد: به همین منظور با مشارکت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری نیازمندان در این مناطق شناسایی شده و با جلب کمک های خیرین مایحتاج ضروری و اولیه برای آنها خریداری کردیم.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: یکی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم نیازمند ساکن روستاهای کوهستانی و محروم بخش جازموریان تهیه آرد برای پخت نان است برای این که در این شرایط سفره آنها از نان خالی نباشد، تعداد ۳۵ کیسه آرد در بین نیازمندان این مناطق توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: علاوه بر این تعداد ۵۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند و چای در بین ۵۰ خانوار نیازمند ساکن این مناطق محروم و کوهستانی توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی بسته بندی گوشت نذری و چندین پرس غذای گرم نیز توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: در ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام توفیقی نصیب شد تا با جلب کمک فردی خَیر که به مدت ۱۳ سال است که در کپر زندگی کرده و چند روز قبل وسایل زندگی آنها در آتش سوخت، کمک کنیم به همین منظور یک دستگاه کولر آبی و یخچال خریداری شده و به آنها اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: این اقدامات با هدف دستگیری از محرومین و نیازمندان و همچنین در راستای احیای سیره اجتماعی امام سجاد علیه السلام انجام شد و امیدواریم خداوند به ما خیرین توفیق روز افزون عنایت کند که همواره در خدمت محرومین باشیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نذر امام سجاد ع محروم و کوهستانی حجت الاسلام شهید باکری امام سجاد طرح نذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با گرامیداشت روز شوراها و با اشاره به اهم وظایف شوراها در شهرها اظهار کرد: شوراها وظیفه برنامه‌ریزی برای شهرداری را به عهده دارند و علاوه بر انتخاب شهردار، بر حسن اجرای برنامه‌های تصویب شده و فعالیت‌های شهرداری نظارت دارند.

وی افزود: شورای شهر در دو نوبت برای انتخاب بهترین گزینه برای تصدی عنوان شهردار اقدام کرده است که در نوبت اول از میان گزینه‌های پیش‌رو یک نفر فرد با رأی اکثریت شورا به شهرداری کرمان راه پیدا کرد و پس از آن در نوبت دوم وقتی به گزینه مناسب‌تر بومی رسیدیم، شهردار جدید را انتخاب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در حال حاضر و به لطف خدا شهرداری وضعیت مناسب‌تری گرفته است، تصریح کرد: وظیفه شورا برنامه‌ریزی برای شهرداری و نظارت بر حسن انجام کارهای شهرداری است که در برنامه‌ریزی، جذب و اصلاح درآمدها، حفظ درآمدها و منابع شهرداری و کنترل هزینه‌ها مدنظر شورای شهر قرار دارد که به لطف خدا به میزان مطلوبی انجام شده است و به توزیع متوازن و متعادل هزینه‌ها در سطح شهر تأکید داریم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در تشریح برنامه‌های آتی شورا بیان کرد: موضوعات فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی، آبادانی شهر از طریق اجرای آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و اصلاح ترافیک و اصلاح معبرها برای ترافیک روان از اهم مواردی است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی یادآور شد: طرح پایه و اساسی مدیریت شهری در دوره ششم شورا، خارج کردن برخی مشاغل از محدوده مناطق مسکونی شهر است تا ضمن کاهش بار ترافیکی، خدمت رسانی مناسب به مردم و این مجموعه‌ها نیز فراهم شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه نمره شما در سال سوم شورا به خودتان چند است، خاطرنشان کرد: خدمت ما در مقابل لیاقت بی‌نهایت مردم اندک است و هر چه خدمت کنیم، باز هم کم است، از این رو به خودم نمره خوبی نمی‌دهم.

کد خبر 748640

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی