Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:24:06 GMT

افتتاح مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد خمیر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۴۵۱

افتتاح مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد خمیر

باحضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد کشور، مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی احداث مدرسه سما در محدوده دانشگاه تازه تأسیس این شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، همتی در آیین بهره‌برداری از پروژه مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر، اکتشاف و شکوفایی استعدادها را منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب برشمرد و گفت: خوشبختانه در مقطع کنونی با حضور طهرانچی در رأس هرم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و تلاشهای دکتر کامرانی رویکرد کیفی سازی و پژوهش محوری در دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته که می توان چشم انداز روشنی از آتیه را متصور داشته باشیم.

وی با قدردانی از طهرانچی در زمینه حمایت جهت احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد بندر خمیر به نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد کشور، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مقدمات آغاز عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه آزاد بشاگرد هم فراهم شده و استانداری طی یک هفته زمین مورد نیاز را در اختیار دانشگاه آزاد قرار می دهد و طی شش ماه یا حداکثر 9 ماه آینده شاهد افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد بشاگرد خواهیم بود.

همتی با اشاره به نتایج نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد کشور، افزود: طی رایزنی های صورت گرفته با  طهرانچی، توسعه دانشگاه هرمز در دستور کار قرار دارد و 30درصد از سهم پذیرش دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه‌های قشم و کیش نیز به بومیان تخصیص پیدا خواهد کرد.

 مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال در زمینی به مساحت 11هکتار در چهار طبقه به بهره برداری رسید و مدرسه شش کلاسه سما دانشگاه آزاد بندرخمیر که عملیات اجرایی آن صبح امروز آغاز شد.   

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد بندرخمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد