Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در خصوص پیوستنش به استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در نهایت یک تصمیم خوب برای فوتبالم بگیرم و به تیم بزرگ استقلال ملحق شوم.خوشحالم امسال در تیمی بازی می کنم که یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا است.

اخبار ورزشی- وی در خصوص اینکه چند روز پیش بعد از مذاکره با باشگاه استقلال راهی باشگاه پرسپولیس شد و همین موضوع سر و صدای زیادی ایجاد کرد گفت: صادقانه بگویم شاید نباید به باشگاه پرسپولیس می‌رفتم اما کاری که انجام دادم دلیل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردامند ادامه داد: من با باشگاه استقلال و مسئولانش در هتل آزادی صحبت کردم و قرارداد بستم، حتی با مدیران باشگاه عکس گرفتم و از هتل خارج شدم اما چون رضایتنامه نداشتم نمی‌توانستم خبر را رسانه‌ای کنم. پیش از حضورم در باشگاه استقلال آقای گل‌محمدی چند بار با من تماس گرفت و از من خواسته بود تا به باشگاه پرسپولیس بروم.

مدافع جدید استقلال یادآور شد: من بر سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و وقتی بزرگ‌تر من چند بار با تلفن همراهم تماس می‌گیرد و از من می‌خواهد به دیدارش بروم نمی‌توانم حرف دیگری بزنم. گل محمدی در شهرخودرو مربی من بوده و واقعا نمی‌توانستم روی حرفش حرف بزنم، وقتی با استقلالی ها در جلسه بودم تصمیم گرفتم به احترام سرمربی قبلی‌ام به آنجا بروم و بگویم که با استقلال قرارداد بستم و فقط به احترام وی به دیدارش رفتم. هنگامی که وارد باشگاه پرسپولیس شدم آقای رسول پناه در آنجا حضور داشت و همانجا شنیدم آقای گل‌محمدی در محل تمرین تیمش اعلام استعفا کرده است.

وی تاکید کرد: وقتی این موضوع را شنیدم بلافاصله باشگاه پرسپولیس را ترک کردم و به خبرنگاران گفتم فردا تکلیف تیم جدیدم را مشخص می‌کنم چون حقیقتا رضایتنامه نداشتم. شما می‌توانید از مسئولان باشگاه استقلال سوال کنید که چه ساعتی با من قرارداد بستند و قبل از حضور در باشگاه پرسپولیس کارم با استقلال تمام شده بود.

مرادمند یادآور شد: متاسفانه در این 2-3 روز خیلی قضاوت شدم فقط به این خاطر که برای حرفی که زدم ارزش قائل شدم. شاید گفتن این حرف چندان جالب نباشد ولی وقتی عکس من در کنار مسئولان استقلال رسانه‌ای شد رقم رضایتنامه‌ام توسط باشگاه شهرخودرو افزایش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته مجبور شدم نزدیک به یک میلیارد تومان از  جیب خودم برای دریافت رضایتنامه‌ام پرداخت کنم و این را مسئولان باشگاه استقلال می‌توانند شهادت بدهند.این کار را هم به این دلیل کردم چون با باشگاه استقلال قرارداد بستم و اصلا نمی‌خواستم زیر حرفم بزنم.در این چند روز که با استقلال جلسه گذاشته بودم و قرارداد ابتدایی را امضا کردم سعی کردم زودتر رضایتنامه را از شهرخودرو بگیرم ولی نشد تا اینکه با پرداخت مبلغ بیشتر این اتفاق افتاد.

مدافع جدید استقلال با اشاره به اینکه قرار بود با شهرخودرو راهی دوحه شود گفت: چون تا دیشب نتوانستم رضایتنامه‌ام را بگیرم تصمیم داشتم با شهرخودرو به قطر بروم ولی حالا خوشبختانه بازیکن رسمی استقلال هستم و منتظر هستم تا در صورت لزوم با استقلال به قطر بروم. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس شهرخودرو قطر استقلال باشگاه پرسپولیس قطر یحیی گل محمدی شهرخودرو باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

سیتی اکنون با یک بازی کمتر، تنها یک امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد. ناتان آکه هلندی ضمن اینکه امیدوار است در بازی پیش رو برنده شوند، به نوعی تایید کرد که آن‌ها نیم نگاهی هم به از دست دادن امتیاز توسط آرسنال هستند.

ناتان آکه در مورد اینکه آیا سیتی از برد آرسنال مقابل تاتنهام قبل از بازی ناتینگهام فارست اطلاع داشت یا خیر، گفت:"مشخص است که شما این را می‌بینید. اگر آن‌ها امتیاز  از دست بدهند، خوب می‌شود. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم، سرنوشت‌نان در دست خود ماست. این تنها چیزی است که ما روی اتوبوس و رختکن قبل از بازی دیشب تمرکز کرده بودم.

نیمکت نشینی؟

گاهی اوقات افرادی که بازی نمی‌کنند، تنها بازی را تماشا می‌کنند. هر کس از نظر خودش آماده است و این برای همه متفاوت خواهد بود. مشخص است وقتی که در ترکیب هستیم باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

تاثیر تجربه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر؟

همه تجربه دارند اما در نهایت تجربه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. موضوع فعلی ما مربوط به الان است، کاری که اکنون انجام می‌دهیم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود ولی می‌دانیم که باید چه کار کنیم. اینکه چهار بازی را ببریم و می‌توانیم دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم. هم خیلی نزدیک است و هم خیلی دور به نظر می‌رسد.

سختی بازی‌های پیش رو؟

هر بازی سخت خواهد بود. در بازی مقابل ناتینگهام فارست همه انتظار داشتند ما برنده شویم، اما این هرگز آسان نیست. هفته آینده یک بازی دیگر داریم که آن هم سخت خواهد بود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم. می‌دانم که به نظر کلیشه‌ای می‌رسد اما این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

رکورد 70 بازی شکست ناپذیری رودری در سیتی؟

باور نکردنی است. شما اغلب اهمیت آن را درک نمی‌کنید اما او در هر بازی بسیار خوب عمل می‌کند. او در نقش خودش خیلی بازیکن بزرگ و مهمی است. رودری گل‌های مهمی زده و واقعا خوب بازی می کند. او برای نباختن مبارزه می‌کند.

کوین دی‌بروینه؟

نباید بگویم که او چقدر خوب و چقدر مهم است. او هر فصل کیفیت خود را نشان می‌دهد. او پنج ماه همراه ما نبود و شما اصلا متوجه چنین چیزی نمی‌شوید. دقیقا مثل قبل به تیم برگشت و هیچ تفاوتی احساس نمی‌شد. او خیلی به ما کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود