Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در دیدار معاون ساخت و توسعه راه‌ های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه در بیرجند با تاکید بر تکمیل قسمت ‌های باقیمانده پروژه دوبانده سازی محور بیرجند - قاین گفت: امید است وزارتخانه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کار‌ها و پیگیری‌ های جدی‌تر، این پروژه را تا پایان امسال کامل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتظار این است که پروژه دوبانده  سازی محور دیهوک - فردوس - بجستان نیز حداکثر تا پایان سال تکمیل شود.

معتمدیان با اشاره به برنامه‌ های در دست اقدام برای اجرای برخی پروژه‌ های استان بیان کرد: مجوز‌های مقدماتی کمیسیون ماده ۲۳ برای محور‌های بیرجند - سه راهی راهداران - دیهوک - طبس و همچنین سه راهی شهید زارع - بشرویه اخذ شده و در مراحل نهایی است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر شتاب‌ بخشی به روند دوبانده سازی برخی محور‌ها تصریح کرد: دوبانده سازی محور‌های طبس - یزد، طبس - اصفهان، سه راهی روم - سرایان - فردوس و بیرجند - نهبندان از مطالبات مردم است که باید با سرعت بیشتری اجرا شود.

بیشتر بخوانید

دو کشته در تصادف محور قاین به بیرجند

او به نظارت جدی‌تر بر روند اجرای پروژه‌ها نیز تاکید کرد و تامین اعتبار برای اجرای پروژه محور جدید طبس - بشرویه را خواستار شد.

 کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه راه‌ های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌ های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: استاندار خراسان جنوبی جزو معدود استاندارانی است که استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و اخذ تسهیلات بانکی در اجرای پروژه ‌های راه سازی را دنبال و از این پتانسیل در محور‌های بیرجند - قاین استفاده کرده و برای دو محور سربیشه - ماهیرود و دیهوک - فردوس نیز در دستور کار دارد.

او با اشاره به پروژه‌ های در حال اجرا در سطح استان تاکید کرد: با توجه به همراهی‌ های استاندار خراسان جنوبی، نظارت و کنترل‌ ها با دقت هرچه تمام ‌تر صورت می‌گیرد و کیفی‌سازی پروژه‌ها در دستور کار است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل منطقه شمال شرق کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور مواصلاتی دوبانده سازی دوبانده شدن جاده دوبانده شدن محور استاندار خراسان جنوبی ساخت و توسعه محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن در اردستان پس از یک وقفه دو ساله آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سید محمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح های مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: بازدید امروز به اتفاق اعضای شورای مسکن شهرستان از طرح های در دست ساخت مسکن در سطح شهرستان اردستان بوده که در این بازدید پنج ساعته مشکلات موجود در حوزه ادارات خدمات رسان در خصوص طرح های مسکن مطرح و با بررسی های صورت گرفته هماهنگی و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: طرح های مورد بازدید امروز از پروژه های مسکن کریمان 220 واحدی اردستان، پروژه کمیته امداد 14 واحدی در زواره، پروژه مسکن کریمان 90 واحدی زواره،  پروژه مسکن کریمان 20 واحدی مهاباد و کمیته امداد چهار واحدی مهاباد و همچنین طرح جوانی جمعیت مهاباد بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برخی از این طرح ها پس از دو سال وقفه آغاز شده که با پیگیری های انجام شده این طرح ها با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تحویل برخی واحدها از تیرماه آغاز و اکثر طرح ها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 410 واحد مسکونی ویلایی، دوطبقه و آپارتمانی در سطح شهرستان در قالب طرح های مختلف ساخت مسکن در دست اقدام است ابراز داشت: با آماده سازی زمین های نهضت ملی در شهرهای اردستان و مهاباد، ساخت بیش از 700 واحد ویلایی نیز از تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/802

 

دیگر خبرها

  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند