Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز اوسطی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بیمارستان شهید بهشتی قروه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه راهبردی است که در آن شاهد مشکلات اساسی و عقب ماندگی‌های مضاعفی هستیم.

به گفته او اعتبارات کلانی به حوزه بهداشت درمان تعلق می‌گیرد اما به صورت متوازن میان استان‌ها توزیع نمی‌شود و در واقع دیده می‌شود که در کشور توسعه عدالت محور نیست لذا انتظار می‌رود توزیع اعتبارات عادلانه بوده و به مناطقی چون شهرستان قروه توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسطی با بیان اینکه باید تجهیزات بیمارستان قروه تکمیل گردد، افزود: یکی از مشکلات اصلی در بیمارستان قروه مربوط به نیروی انسانی است و در این زمینه ضعف‌هایی وجود دارد که باید رفع گردد.

او به پروژه‌های نیمه کاره حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و خواستار تسریع در راه اندازی پروژه‌های فوق شد.

اوسطی همچنین به بهره مند نشدن کردستان از اعتبارات کرونا اشاره داشت و بیان کرد که باید استان کردستان هم از این اعتبارات استفاده کند.

او در نهایت تأکید کرد که باید بتوان بیمارستان شماره ۲ قروه را راه انداخت چرا که تنها با راه اندازی بیمارستانی دیگر است که نیازهای درمانی مردم رفع می‌گردد.

کد خبر 5020285

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ماه محرم شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش در راستای بازدید از زیرساخت‌های بهداشت و درمان کوهدشت و رومشکان در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اتفاقات خوب در شهرستان کوهدشت تعیین تکلیف و اتمام طرح‌های درمانی شهرستان است، دو طرح اصلی شامل ستاد شبکه و هم‌زمان درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی شهرستان است، امروز تصمیم گرفته شد تا پایان سال به اتمام برسد.

بهروز رحیمی افزود: طرح مرکز جامع سلامت تا یک ماه آینده پس از تجهیز و افتتاح خواهد شد و یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی است که یکی از طرح‌های اولویت‌دار است و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور قرار دارد و خوشبختانه طرح فعال است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان رازی کوهدشت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: بیمارستان رومشکان بایستی مالکیت زمین آن تعیین تکلیف شود، قبلاً نیز در زمینه ماده ۲۳ و حصار کشی آن اقداماتی انجام‌شده است، اختلاف نظرات را امروز حل می‌کنیم که طرح فعال شود و تا پایان دولت سیزدهم همه طرح‌های بهداشتی به اتمام خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان