Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-آتش سوزی گسترده در جنگل‌های ایالت اورگن آمریکا و تصمیم آلمان برای کاهش نظامیان خود در عراق از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند.

خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل طی ساعات گذشته عبارتند از:

*شمار تلفات و مبتلایان ویروس کرونا

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به ۲۸ میلیون و ۲۵ هزار و ۱۸۱ نفر افزایش یافته و ۹۰۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از ست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۳۸۵ نفر از میتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان بهبود یافته اند.

*آتش سوزی در جنگل‌های ایالت اورگن

در حالی که پیش از این بخش وسیعی از جنگل‌های ایالت کالیفرنیا در آتش سوخته اند، جنگل‌های ایالت «اورگن» در آمریکا نیز طعمه حریق شدند.

*تصمیم آلمان برای کاهش نظامیان خود در عراق

«آنه‌گرت کرامپ-کارن‌باوئر»، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور تصمیم دارد شمار نظامیان خود را در عراق کاهش داده و تنها ۵۰۰ نیروی نظامی را در این کشور نگه دارد.

بیشتر بخوانید: ادامه اعتراضات در آمریکا/ طوفان هایشن در ژاپن سفر ولیعهد ابوظبی به اراضی اشغالی/ تیراندازی در فرانسه *رایزنی درباره فروش جنگنده اف ۳۵ به امارات

«جرد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا، می‌گوید که این کشور در نظر دارد جنگنده اف ۳۵ به امارات بفروشد، اما در این باره با رژیم صهیونیستی رایزنی خواهد کرد.

*احتمال برکناری نتانیاهو از سمت نخست وزیری

«آویخای مندلبلیت»، دادستان کل رژیم صهیونیستی، می‌گوید در صورت اثبات شدن این موضوع که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم به دنبال ضربه زدن به دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی بوده، مجبور به اقدام برای برکناری او خواهد بود.

*حملات لفظی بایدن به ترامپ

«جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر «دونالد ترامپ»، رییس جمهور این کشور و رقیب انتخاباتی خود را هدف حملات لفظی قرار داده و گفت که ترامپ با کم اهمیت جلوه دادن خطر ویروس کرونا به مردم آمریکا خیانت کرده ایست.

*میشل عون خواستار توضیح آمریکا درباره تحریم دو شخصیت لبنانی شد

«میشل عون»، رییس جمهور لبنان، در واکنش به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه ۲ وزیر سابق لبنانی، خواستار توضیح واشنگتن در این خصوص شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل عراق آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل عراق آمریکا جنگل های ایالت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف» رئیس جنبش سیاسی وجود در عراق تاکید کرد که آمریکا در تغییر فرهنگ جامعه عراق ناکام مانده است.

وی افزود: این کشور از زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۸ به دنبال تغییر ساختار جمعیت شناختی عراق و روحیات فرهنگی ملت آن بوده است.

شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش کردند تفکرات ضد اجتماعی را در عراق از طریق فعالیت‌های نهادهای جامعه مدنی انگلیس و آمریکا گسترش دهند.

وی بیان کرد: این نهادها به برخی از بخش‌های خسارت دیده عراق کمک‌هایی را ارسال کردند اما در نهایت هدف آنها از هم گسیختگی جامعه عراق و انحراف آن بود.

شریف تصریح کرد: آمریکا کوشید جامعه عراق را تبدیل به نسخه دیگری از جامعه کشور خود کند.

پیش از این نیز «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرده بود که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

کد خبر 6091960

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟