Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابدار کتابخانه کانون فرهنگی و هنری «حجت ابن الحسن (عج)» شهر آشخانه در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم در شهرستان مانه و سملقان با تقدیر از فعالیت های فرهنگی کتابدار کتابخانه کانون «حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرج الشریف)» شهر آشخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس و با حضور مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان از «فریده اکبری» کتابدار نمونه کانون برای تلاش در جهت نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 

«مجید شاکری» مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان، طرح ملی سه شنبه های تکریم را ارزشمند خواند و گفت: با اجرای این طرح ضمن قدردانی از افراد تاثیرگذار در مساجد می توان فعالیت های این افراد را به عنوان تجربه های موفق مسجد معرفی کرد.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم فهما کانون مسجد طرح ملی سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان