Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام متدین توزیع بسته‌های ارزاق میان افراد بی‌بضاعت را از فعالیت‌های کانون شهدای اوین برشمرد و گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر قرار است،۴۰۰ بسته ارزاق میان خانواده‌های محروم توزیع شود.

حجت الاسلام «سلمان متدین» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با  اشاره به استمرار کمک های مومنانه  از سوی کانون فرهنگی هنری شهدای اوین به مناسبت ماه محرم و صفر اظهار کرد: 400 بسته ارزاق  از سوی فعالین این کانون فرهنگی هنری به منظور توزیع در میان نیازمندان در حال آماده سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اوین با اشاره به اینکه در دهه اول و دوم ماه محرم 600 بسته ارزاق میان خانواده های بی بضاعت شناسایی شده توزیع شد، بیان کرد: از ابتدای بحران کرونا در چند مرحله و در مناسبت های گوناگون بیش از دو هزار سبد معیشتی میان خانواده های محروم توزیع شده است.

 

وی از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد جامع اوین در دهه اول و دوم محرم خبر داد و گفت: ثواب قرائت هرشب از کرسی های تلاوت به اهل بیت(ع) و شهدای واقعه عاشورا هدیه می شد.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی فعالین این کانون در ابتدای شیوع ویروس کرونا گفت: به همت فعالین کانون فرهنگی هنری مسجد جامع اوین ضمن ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر و مساجد منطقه، تلاش شد به خانواده های نیازمند نیز خدمت رسانی صورت گیرد و به همت خیرین هم چند راس گوسفند خریداری و ذبح و در میان نیازمندان منطقه به منظور دفع بلا توزیع شد.

 

حجت الاسلام متدین با اشاره به بخش های مسجد جامع اوین گفت: مسجد جامع اوین دارای قسمت‌هایی همچون شبستان، کتابخانه، صندوق خیریه، بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری است که قبل از بحران کرونا کانون فرهنگی هنری شهدای اوین در رشته‌های مختلف از جمله تفسیر و آموزش قرآن، تلاوت قرآن، جلسات معارفی و اجتماعی دوره‌های آموزشی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌ کرد و در بخش‌های فرهنگی، اردویی و خانه دیجیتال به مخاطبان خدمات ارایه می داد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای اوین با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی مرکزنیکوکاری کانون گفت: تحت پوشش قرار دادن نیازمندان محل و کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری مسجد جامع اوین است که بیش از 400 کودک بی سرپرست و یتیم تحت پوشش این مرکز نیکوکاری است،که توسط مومنان نمازگزار و خیرین ماهیانه مبالغی به آنها کمک هایی صورت می گیرد.

 

مسجد جامع اوین، یکی از مساجد فعال، شمالی ترین نقطه تهران است. این مسجد با 127 سال قدمت در یک طبقه با وسعت 180 متر در بخش های مختلف برای عموم مردم خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی ارایه می دهد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مسجد تراز اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند