Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک حسینی گفت: از هشت صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ شهریور) تبلیغات داوطلبان در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» صبح امروز (پنجشنبه 20 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته برگزار شد و بر اساس آرای مردم یکی از حوزه های انتخابیه استان گلستان به مرحله دوم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا انتخابات مرحله دوم غرب استان گلستان در تاریخ (21 شهریور) در نظر گرفته شد و از دو ماه گذشته مکاتبات وزارت کشور در این خصوص انجام شده است.

 

ملک حسینی متذکر شد: در این مرحله مردم  شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان هفتمین نماینده مجلس شورای اسلامی در استان گلستان را مشخص خواهند کرد.

 

وی افزود: انتخابات مرحله دوم در 9 استان کشور برگزار می شود و این انتخابات با اهتمام به پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت رای دهندگان برگزار می شود و تمرینی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال 1400 به شمار می رود.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: در این مرحله هیچ یک از دو داوطلب مجلس شورای اسلامی که به مرحله دوم راه یافتند اجازه برپایی ستاد انتخابات را نداشتند و براساس دستورالعمل تبلیغاتی داوطلبان از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده کردند.

 

ملک حسینی افزود: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تعهدنامه ای از داوطلبان غرب استان که به مرحله دوم راه یافتند اخذ شد.

 

وی گفت: از سوی هیئت های اجرایی، نظارت و دادستان ها در هر حوزه شهرستانی تجمعاتی داشتند تذکر و به آنها اخطار کتبی صادر شده است و برای برخی از شهرستان ها در دستگاه قضایی پرونده های نیز تشکیل شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ابراز داشت: برنده انتخابات در صورتی که کارناوال پس از پیروزی به راه بیاندازد گزارش تخلف آنها را به وزارت کشور ارسال می شود و درخواست ابطال انتخابات را خواهیم داشت.

 

وی افزود: در شهرستان کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان براساس دعوتنامه ها و تجمعات و فیلم هایی که در فضای مجازی بارگزاری شده است نسبت به تشکیل پرونده های قضایی برای داوطلبان اقدام شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: صحت انتخابات به اتفاقات در حین انتخابات و پایان شمارش بر می گردد و ناظران، بازرسان گزارش های لازم را به وزارت کشور ارسال می کنند.

 

ملک حسینی افزود: در صورتی که داوطلبان تخلف از قانون داشته باشد در بحث صحت انتخابات شورای نگهبان تصمیم می گیرد و این تصمیم به مرکز برمی گردد.

 

وی گفت: برای روز انتخابات و 21 شهریور تمام پروتکل ها و تمهیدات اندیشیده شده است و در تمامی گفتگو ها و نشست ها تذکرات لازم ارائه شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست 193 هزار 716 نفر و در مرحله دوم 198 هزار و 712 نفر در غرب استان واجد الشرایط رای هستند و در مرحله نخست 61 درصد در این حوزه انتخابیه مشارکت داشته است.

 

ملک حسینی بیان کرد: 244 شعبه اخذ رای در مرحله دوم در غرب استان در نظر گرفته شده است که از این میزان  121 شعبه شهری و 123 شعبه روستایی و 230 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار است.

 

وی افزود: بالغ بر سه هزار نفر در مرحله دوم انتخابات در غرب استان به عنوان عوامل انتخابات به کارگیری شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ابراز داشت: امروز صبح نیز زمان تبلیغات به پایان رسیده است و از فردا هشت صبح تا 18 انتخابات برگزار می شود.

 

ملک حسینی گفت: در شهرستان بندرترکمن و کردکوی بابت تخلف هایی که صورت گرفته در دستگاه قضایی پرونده هایی مفتوح است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات مجلس ملک حسینی انتخابات ملک حسینی غرب استان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست لذا عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کماکان مورد تاکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

رفیعی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: همچون دور نخست، برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است. رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند.

رفیعی افزود: در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است. گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کد خبر 6092734

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج