Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،حجت الاسلام رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در ورود به فرودگاه شهرکرد طی سخنانی گفت: به مردم عزیز، بزرگوار، با غیرت و شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان و مدیران پرتلاش در این استان، عرض سلام، ادب و احترام دارم.

وی افزود: با عرض معذرت از اینکه باید زودتر از این برای حضور در این استان توفیق حاصل من می‌شد لکن به دلیل شرایط کرونایی سفر ما به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بحمدالله این سفر، شانزدهمین سفری است که ما توفیق داشتیم در استان‌ها انجام دهیم، گفت: حضور در این استان برای بنده و همکارانم بسیار مغتنم است. دیدن مردم، مسئولان خدمتگزار به مردم، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم و مدیران عزیز و از همه مهمتر همکاران عزیز و پرتلاش‌ قضایی ما در استان که به مردم خدمت می‌کنند و همچنین آشنایی بیشتر با مشکلات همکاران قضایی و مسائلی که مردم عزیزمان در این استان دارند، از جمله اهداف سفر امروز ما به استان چهارمحال و بختیاری است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه عزیمت ما به استانها بدین شکل است سابق بر آمدن ما، گروه‌هایی به استان‌ها را اعزام می‌کنیم که از وضعیت استان، مسائل قضایی و مشکلات مردم مطلع شوند، گفت: بحمدالله گروه‌هایی که اعزام شدند گزارش‌هایی را آوردند و ما این گزارش ها را دیدیم و از وضعیت شهرستان‌ها، بخش ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند به ویژه آنهایی که در ارتباط با حوزه قضایی، اداری و سازمانی است آگاهی پیدا کرده‌ایم و‌‌ ان‌شاءالله در نشست‌هایی که امروز با همکاران قضایی داریم پیگیر این مسائل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما امروز حضور آنچنانی مردم را به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم داشته باشیم که باز من از همینجا از مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری عذرخواهی می‌کنم، گفت: ما برای آنکه شرایط بهداشتی را رعایت کنیم نمی‌توانیم آن گونه که در سفرهای استانی قبلی حاضر می‌شدیم و با مردم دیدار می‌کردیم، این کار را انجام دهیم اما سعی می‌کنیم که در همین اجتماعات محدود هم با نگاه‌های مردم و نظرات عزیزان‌مان آشنا شویم و بیشتر در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیریم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز جلسه شورای اداری استان را خواهیم داشت و امیدواریم آنچه که دریافت‌های ماست را بتوانیم با مدیران شورای اداری در میان بگذاریم و از نگاه ها و نظرات مدیران هم مطلع شویم، گفت: تا حدودی که در این سفر می شود نسبت به رفع مشکلات استان پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد و آن حدودی را هم که در استان امکان ندارد در مرکز دنبال کنیم تا ان‌شاالله این سفر منشأ آثار خیر باشد‌.
گفتنی است در بدو ورود رئیس قوه قضاییه به فرودگاه شهرکرد، نماینده مقام معظم رهبری در استان چهارمحال‌وبختیاری، استاندار و سایر مسئولان دولتی، نظامی و قضایی این استان، از رئیس دستگاه قضا استقبال کردند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس قوه قضاییه مشکلات استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام رئیسی شانزدهمین سفر رئیسی رئیس دستگاه قضا مشکلات مردم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه مشکلات استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام رئیسی رئیس دستگاه قضا مشکلات مردم استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری