Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، زمان ارزیابی (بازبینی) اجراهای بخش‌های مختلف هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اعلام شد.

توحید معصومی دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: ضمن تشکر از حضور متعهدانه و ارزشمند کلیه هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران، کارگردانان، نمایش‌نامه‌نویسان، اساتید و علاقه‌مندانی که در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند و تبریک به عزیزانی که اثر آنها در مرحلۀ ارزیابی متن، مورد قبول هیأت ارزیابی جشنواره قرار گرفته‌است، در نظر داریم مرحله ارزیابی اجراهای بخش‌های مختلف این جشنواره را طبق زمان‌بندی معین و توسط افراد مجرب این حوزه اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی اضافه کرد: بر این اساس مهلت ارسال فیلم نمایش‌های بخش خیابانی و محیطی که پیش از این تا ۳۱ شهریور اعلام شده بود، تا دهم مهر تمدید می‌شود و در بخش دانشجویی، ارزیابی اجراها طی روزهای ۱۹ تا ۲۵ مهر انجام خواهد شد؛ همچنین ارزیابی اجراهای بخش صحنه‌ای از اول تا دهم آبان‌ صورت خواهد گرفت.  

 وی درباره آخرین مهلت ارسال اثر در بخش‌های نمایش‌نامه‌نویسی و سمینار پژوهشی افزود: علاقه‌مندان جهت حضور در بخش نمایش‌نامه‌نویسی تا سی‌ام مهر و جهت تکمیل و ارسال مقالات در بخش سمینار پژوهشی تا پانزدهم مهر فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی revayattheater.com ارسال  کنند. این در حالی است که زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت درباره نحوۀ انجام ارزیابی‌ها گفت: آثار منتخب در بخش خیابانی طبق فراخوان به صورت ارزیابی فیلم بررسی خواهند شد. در بخش‌های صحنه‌ای و دانشجویی اولویت ما ارزیابی به صورت زنده است اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، ۱۰ روز قبل از شروع بازبینی شکل و شیوۀ دقیق ارزیابی به گروه‌ها اعلام خواهد شد.

وی درباره پرداخت کمک هزینۀ تمرین در دو بخش دانشجویی و صحنه‌ای افزود: پس از مشخص شدن قطعی آثاری که برای مرحلۀ ارزیابی اجرا آماده شدند و دو هفته قبل از شروع ارزیابی‌ها، به گروه‌های آمادۀ ارزیابی تا سقف ۲۵ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد.   همچنین آثاری که در هر سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و دانشجویی پذیرفته شده‌اند در صورت آماده بودن می‌توانند به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس و با اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذی‌ربط استانی، در شهرهای خود اجرای عمومی داشته باشند و این موضوع منافاتی با حضور در جشنواره نخواهد داشت.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5020365 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: توحید معصومی جشنواره تئاتر مقاومت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس محرم 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه دو سیما فیلم سینمایی ویروس کرونا رادیو نمایش سریال ایرانی تعزیه خوانی درگذشت چهره ها شبکه سه سیما هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خواهد شد صحنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم