Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در همدان گفت: جبهه استکبار با این‌گونه اهانت‌های به ساحت قدسی و ملکوتی پیامبر اکرم(ص) نمی‌تواند مانع پیروزی جریان حق در جهان شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مردم خداجو و ولایتمدار همدان صبح امروز با تجمع در مسجد جامع همدان خشم و انزجار خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به ساحت ملکوتی پیامبر اکرم(ص) ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این تجمع که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد مردم با سردادن شعارهای "الله اکبر"، "سکونت هر مسلمان خیانت، است به قران"، "مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس"،  "لبیک یا رسول الله(ص)" ضمن اعلام بیعت مجدد با پیامبر اکرم(ص)، خواستار برخورد جدی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امور خارجه با این گونه اقدامات شدند.

در این تجمع آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی  نیز اظهار داشت: خداوند متعال انبیا را  برای آزاد کردن بشر فرستاده است و معارفی که انبیا ارائه کردند نیز برای این بود که مردم را از خودخواهی نجات دهند.

تجمع اعتراضی طلاب مقابل به هتک حرمت پیامبر(ص) به روایت تصویراجتماع مردمی مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به اهانت به پیامبر(ص)برگزاری تجمع محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر اعظم(ص)وی با بیان اینکه قرآن کریم می‌گوید پیامبر(ص) را فرستادیم که زنجیرها را از پای بشر باز کند و شب را از تاریکی نجات دهد، افزود: اگر کسی به انبیا توهین کرد یعنی با آنها دشمنی داشته، با آموزه‌های الهی مشکل دارد و منافعش به خطر افتاده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان درباره اقدام دولت فرانسه در حمایت از توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: این اقدام دولتمردان کشورهای اروپایی  به‌ویژه فرانسه نشان می‌دهد آنها از اسلام می‌ترسند و منافعشان به خطر افتاده است.

وی توهین به پیامبر اکرم(ص) را توهین به تمام انبیای الهی و آموزه‌های آنها دانست و اظهار داشت: ما نه‌تنها از جایگاه یک مسلمان بلکه به‌عنوان انسان‌های آزاده این حرکت را محکوم می‌کنیم چرا که از نظر ما این توهین بی‌شرمانه تنها مربوط به اسلام نمی‌شود و همه ارزش‌ها را در برمی‌گیرد.

شعبانی با اظهار تأسف از اینکه دولتمردان اروپایی و کشور فرانسه به بهانه آزادی بیان نه‌تنها مانع از بروز چنین اتفاقاتی نمی‌شوند بلکه از آن نیز حمایت می‌کنند، عنوان کرد: در این کشورها اگر کسی علیه هلوکاست یا منافع رژیم صهیونیستی حرفی بزند متهم، محاکمه و مجازات خواهد شد.

وی با اشاره به رفتار ضد و نقیض کشورهای اروپایی در بخش آزادی بیان و حقوق بشر گفت:  اگر در این کشورها کسی به پیامبر اکرم(ص) توهین کرده و یا قرآن کریم را آتش بزند اتفاقی برایش نمی‌افتد اما اگر کسی علیه رژیم صهیونیستی مطلبی بنویسد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد:  اگر چه این‌گونه اهانت‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد اما کشورهای اروپایی و جبهه استکبار بداند با این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز نمی‌توانند مانع نورافشانی دین اسلام در جهان شوند چرا که این وعده الهی است که جهان به تسخیر جبهه حق درخواهد آمد.

 وی این‌گونه رفتارهای توهین‌آمیز جبهه استکبار در برابر اسلام و پیامبر اکرم(ص) را نشانه لجاجت و جهالت آنها برشمرد و بیان کرد:  اگر مسئولان فرانسه و دیگر کشورهای غربی نسبت به اهانت انبیا احساس درد نمی‌کنند باید نسبت به انسان بودن آنها شک کرد و باید بدانند که ما با هر گونه توهینی نسبت به پیامبران الهی به‌ویژه پیامبر اکرم(ص) مقابله می‌کنیم.

 شعبانی افزود: دولت‌های غربی بدانند با این اقدامات خود نه‌تنها مانع گسترش اسلام نمی‌شوند بلکه زمینه را برای آشنایی جوانان غربی با اسلام و پیامبر اکرم(ص) فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه از دولت و وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا مسئله توهین به پیامبر اکرم (ص) را از طریق قانونی پیگیری کرده و صرفاً به محکومیت این عمل اکتفا نکنند مطرح کرد: امروز کشورهای غربی از برخی اصطلاحات مانند آزادی بیان و حقوق بشر برای ساکت کردن ملت‌ها استفاده ابزاری می‌کنند در حالی ‌که اگر ذره‌ای انسانیت داشتند نسبت به فجایع یمن واکنش نشان داده و یا اینکه مانند امارات رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناختند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد: جبهه استکبار با این‌گونه اهانت‌های به ساحت قدسی و ملکوتی پیامبر اکرم(ص) نمی‌تواند مانع پیروزی جریان حق در جهان شود.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه پیامبر اکرم ص جبهه استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بعضی از ادارات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند که شرکت آب و فاضلاب هم به جهت ارتباط با پیمانکاران مختلف و انتظارات مردم از یک سو و همچنین کامل نبودن تاسیسات فاضلاب در برخی از شهر‌ها و کمبود اعتبارات از سویی دیگر، مسئولیت سنگین تری را برای مدیرعامل و پرسنل خود به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان بر لزوم انگیزه و علاقه مندی در کار تاکید کرد و افزود: در یک مجموعه، کار و تلاش باید در تمام سطوح از بالاترین مقام تا پایین‌ترین آن مشهود باشد و تمام پرسنل می‌بایست با روحیه‌ای پرنشاط در مسیر رشد و تعالی و نیل به اهداف گام بردارند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه مسئولیت، زمان و مکان نمی‌شناسد، عنوان کرد: تمامی مدیران باید بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو باشند و همه‌ی پرسنل، با دیدن زحمات مدیران وظایف محوله را بطور کامل و دقیق انجام خواهند داد و کار‌ها به خوبی پیش خواهد رفت. 
آبرسانی از پلنگ دره و انتقال پساب بجنورد از مهمترین پروژه‌های استان است
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر انجام هر چه سریعتر پروژه‌های ناتمام استان گفت: آبرسانی از پلنگ دره و انتقال پساب بجنورد یکی از مهمترین پروژه‌های استان است که می‌بایست در اسرع وقت به نتیجه برسد.
وی اظهار داشت: طبق گفته‌های مسئولین شرکت پتروشیمی خراسان، ۱۲۰۰ همت اعتبار برای انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به پتروشیمی از سوی این شرکت هزینه شده است و انتظار می‌رود تا سفر ریاست جمهوری به استان، به مرحله بهره برداری برسد.
در ادامه این دیدار رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمات و خدمات زیادی در سایه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود‌های حکیمانه رهبر انقلاب به مردم رسانده است، گفت: در بخش تامین آب سالانه ۸۵ میلیون مترمکعب آب از سدها، چاه ها، چشمه‌ها و قنات‌ها استحصال و در ۷۵۰ باب مخزن ذخیره سازی می‌شود و پس از تصفیه، کلرزنی و گندزدایی از طریق ۷۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار می‌گیرد. 
وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام است، عنوان کرد: اتمام پروژه‌های ناتمام از جمله اقدامات اصلی این شرکت در سال جاری است.
عطایی در بحث اعتبارات استانی افزود: توزیع اعتبارات برای اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی پاسخگو نیست و همکاری و همیاری کلیه مسئولین استانی و شهرستانی را در این رابطه می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه اظهار داشت: در حوزه تاسیسات هرچه داریم مربوط به بعداز انقلاب است و اگر هم تاسیساتی از قبل انقلاب وجود داشته به علت عمر زیاد از مدار بهره برداری خارج شده و مورد اصلاح قرار گرفته است.
وی بابیان اینکه مدیریت مصرف بهینه آب باید در جامعه نهادینه شود افزود: اگر تمام منابع آبی در مدار بهره برداری باشند، اما اگر از آب شرب برای مصارف غیرشرب مانند آبیاری باغچه ها، تامین آب دام، شستشو‌های غیرضرور استفاده نمایند باز هم در اقصی نقاط استان مشکل کمبود آب خواهیم داشت و امامان جمعه و جماعت تاثیرگذارترین افراد برای تبیین موضوع صرفه جویی و پرهیز از اسراف در جامعه و بین مردم هستند که کمک این عزیزان در زمینه فرهنگ مصرف بهینه آب اهمیت بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد