Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی هلند تغییر و تحولات آتزوری تحت هدایت مانچینی را مثبت ارزیابی می کند. 

لوئیس فن خال می گوید برد 1-0 ایتالیا مقابل هلند در لیگ ملت های اروپا اولین مسابقه ای بود که باعث شد او از عملکرد آتزوری لذت ببرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، شاگردان روبرتو مانچینی ضمن در دست داشتن توپ و میدان، به لطف تک گل نیکولو بارلا توانستند برابر حریف توانمند خود به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن خال که به تازگی برای حضور در مراسمی راهی فلورانس شده است، به خبرنگاران گفت:

برای اولین بار واقعا از تماشای بازی یک تیم ایتالیایی لذت بردم چون در گذشته فوتبال ایتالیا را فقط بر اساس خصوصیات دفاعی آن می شناختند و من فوتبال تهاجمی را دوست دارم چون ما به خاطر هواداران بازی  می کنیم. من این فرصت را داشتم که در ابتدای دوران حرفه ای خودم در ایتالیا کار کنم؛ قبل از این که به بارسلونا بروم، میلان خواهان همکاری با من بود. 

ده لیخت می تواند از مدافعان تیم ملی ایتالیا بهتر باشد

ماتیاس ده لیخت در اولین فصل حضورش در فوتبال ایتالیا خوش درخشید ولی هم اکنون به دلیل جراحی کتف خود در تمرینات حضور ندارد.

او بسیار مستعد و در عین حال خیلی کم سن و سال است. می تواند از جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی بهتر شود ولی به فرصت نیاز دارد.

فن خال که سابقه کار کردن با کریس اسمالینگ را در کارنامه دارد، در مورد انتقال مدافع میانی منچستریونایتد به آاس رم اضافه کرد:

او یک بازیکن حرفه ای و انسانی بزرگ است. در زمان حضور من (در منچستر)، هر گاه که مصدوم نبود در ترکیب تیم بازی می کرد.  

پیش بینی فن خال از عملکرد کومان در نیوکمپ

فن خال معتقد است رونالد کومان به سختی، اما در نهایت در بارسلونا موفق خواهد شد. 

به نظرم کومان مربی خیلی خوبی است. سابقه بازی کردن در آن باشگاه را دارد و به همین خاطر از ارزش و احترام بیشتری برخوردار خواهد بود. به نظرم می تواند اوضاع را مدیریت کند ولی کار خیلی سختی در پیش دارد، به ویژه به خاطر مسائلی که در مورد لیونل مسی پیش آمد. 

هلند به اوج بر می گردد

آینده تیم ملی هلند پس از جدایی کومان، مبحث دیگری بود که فن خال در مورد آن صحبت کرد.

تیم ملی همیشه متکی به کیفیت و استعداد بازیکنان است. کومان در زمان خوبی هدایت تیم را بر عهده گرفت و جوانانی همچون ده لیخت و فرنکی دی یونگ را در اختیار داشت. حالا دونیل مالن را داریم که شما شناختی از او ندارید ولی ما او را می شناسیم. (میرون) بوادو و (کالوین) استنگس هم در راه هستند. تیم ملی هلند به فرصت نیاز دارد ولی دوباره تیم قدرتمندی خواهد شد؛ امیدوارم این طور شود. 

همچنین بخوانید:

هلند 0-1 ایتالیا؛ گل طلایی بارلا در سرزمین گل

ویرجیل فن دایک: هلند نمایش ضعیفی مقابل ایتالیا داشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی