Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:56:12 GMT

افزایش فوتیهای ناشی از آتش سوزیهای جنگلی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۴۷۱۶

افزایش فوتیهای ناشی از آتش سوزیهای جنگلی در کالیفرنیا

مقامات محلی در ایالت کالیفرنیا از مرگ سه نفر دیگر در پی وقوع آتش سوزیهای جنگلی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی آتش سوزیهای مهیب جنگلی که مناطقی از ایالت کالیفرنیا را در بر گرفته به کشته شدن دستکم سه نفر دیگر منجر شده و هزاران نفر را مجبور کرده تا خانه های خود را ترک کنند.

بنابر اعلام پلیس، جسد سه نفر در منطقه ای در شمال شرق سان فرانسیسکو پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده یکی از این سه قربانی راکب موتور سوار بوده که در حین تلاش برای فرار از شعله های آتش جان خود را از دست داده است.

ایالت کالیفرنیا که در اواسط یک دوره 20 ساله از خشکسالی قرار دارد گرفتار ده ها مورد آتش سوزی جنگلی است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، بنابر اعلام مقامات محلی با فوت این سه نفر تعداد موارد مرگ و میر در این ایالت از ماه گذشته به دستکم 11 تن رسیده است. در سال جاری بیش از 930 هزار هکتار از اراضی این منطقه در آتش سوخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا ایالت کالیفرنیا آتش سوزی جنگلی سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بارش در استان های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد و استان های فارس، کرمان و تا حدودی هرمزگان ۲۰ تا ۳۰ درصد کم بارشی دارند که با بارش های پیش رو انتظار می رود تا حدی کم بارشی جبران شود.

او با بیان اینکه در اغلب مناطق ۱۵ تا ۲۰ درصد کمبود بارش داریم، افزود: بنابر نقشه های هواشناسی شرایط بارندگی در اردیبهشت مناسب است که براین اساس کمبود بارش تا حدی جبران می شود.

وظیفه ادامه داد: بنابر آمار استان تهران ۸۰ میلی متر، قزوین ۱۰۰ میلی متر و خراسان رضوی درصدی کمتر از نرمال بارندگی دارند که براین اساس مدیریت آب برای فصل گرم امری ضروری است. در حوزه غرب و جنوب غرب بارش ها کمتر از نرمال است که با بارندگی های اخیر و پیش رو، وضعیت بهتر شد.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: طی ۲ هفته آینده بارش های مناسبی خواهیم داشت که براین اساس به کشاورزان توصیه می شود که برای حفظ آب های زیرزمینی، نوبت آبیاری را برمبنای بارندگی ها به گونه ای تنظیم کنند که کمترین بهره برداری را از ذخایر سفره های زیرزمینی داشته باشند.

او گفت: کشاورزان هرمنطقه بسته به گیاه و مرحله رشد گیاه باید توصیه های تخصصی در آن منطقه را توجه کنند، اما در اغلب مناطق درختان میوه و محصولات غلات در مرحله گل دهی، رشد دانه و تشکیل میوه هستند که براین اساس کشاورزان باید توصیه ها را جدی بگیرند و همواره برای بهبود محصول و استفاده از دانش روز از نظر کارشناسان هواشناسی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا