Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این طرح از امروز (پنجشنبه) بیستم تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه به اجرا گذاشته می شود و زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماه خواهد بود.

سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ صندوق دار، پارس بنزینی و پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

با گذشت حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام، قرعه کشی برگزار و مشخصات منتخبان از طریق سایت فروش ایران‌خودرو یا ارسال پیامک، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، امکان ثبت‌نام برای فرد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو وجود ندارد.

همچنین محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن سن دست کم ۱۸ سال و لزوم ارائه‌ گواهی‌نامه، گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین ثبت‌نام در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا برای مشارکت مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است.

علاوه بر اینکه سند خودرو به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود، طبق مصوبات کمیته خودرو، امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مقدور نخواهد بود. تطابق شماره‌حساب با مشخصات فرد نیز از الزام‌های این طرح فروش است.

در صورت مراجعه نکردن مشتری به شبکه خدمات پس از فروش پس از گذشت سه ماه، گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

در بخش‌نامه این طرح فروش تاکید شده در صورتی‌که فرد متقاضی، دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهی‌نامه رانندگی دست کم پایه سوم باشد، علاوه بر باطل شدن ثبت‌نام، به مدت سه سال از ثبت نام در فروش های آینده ایران‌خودرو محروم خواهد شد.

انتخاب شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی نیز امکان مشارکت در این طرح را نخواهند داشت.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران خودرو بازار خودر ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد