Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان تکلیف ۶۸ پرسنل اخراجی پارک سی‌سنگان چیست؟ (بیشتر اینجا بخوانید) خواستار پیگیری  این سوژه شدند.
عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مازندران با اشاره به ضعف مدیریت از خلع ید شدن مجری طرح پارک سیسنگان خبر داد و اظهار کرد: از اول مخالف ۱۰۰ درصد این شخص بودم چون به لحاظ توانمندی اقتصادی و فنی قابلیت اجرایی کار را نداشته و با تلاش، مجری قبل خلع ید شد و همچنین بلافاصله مزایده برگزار و مجری طرح جدید وارد عرصه شد و به زودی مشکلات مجموعه سیسنگان مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نمره منفی برای مجری خلع ید شده، افزود: پارک سیسنگان یکی از پارک‌های مهم و برند در کشور است که در ۲ سال اخیر به واسطه عدم مدیریت مجری قبلی، پارک و پرسنل دچار آسیب جدی و همچنین از لحاظ حفاظتی، آفت شب پره شمشاد کنترل نشد و علاوه بر نمره منفی مجری سابق طرح، مدیریت اداره کل را نیز تحت شعاع قرار داده بود.

سنگاری بیان کرد: مزایده در ۲ مرحله آگهی شد که در مرحله اول به دلایل فنی و اداری این امر میسر نشد، در مرحله دوم خوشبختانه مجری توانمندی وارد عرصه شد و سابقه خوبی در کشور دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران ادامه داد: همچنین توافق شد همزمان با قرارداد، کل بهره مالکانه، حق و حقوق دولت و حقوق معوق پرسنل سیسنگان پرداخت شود و با سیاست‌های سازمان و اداره کل روزهای موفقی را پیش رو خواهد داشت.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پرسنل سیسنگان طبق کتابچه طرح با پیمانکار جدید قرارداد ۱۵ ساله انعقاد کرده و تمامی حقوق معوق از خرداد تاکنون پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضاهایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیأت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متأسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد.

چمران با بیان اینکه قراردادها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

کد خبر 6096849

دیگر خبرها

  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند