Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@09:00:23 GMT

(عکس) نگه‌داری بوکسور معروف آمریکایی از ۳ ببر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۴۹۲۹

(عکس) نگه‌داری بوکسور معروف آمریکایی از ۳ ببر

نگه‌داری از حیوانات عجیب و غریب به یک رسم برای برخی سلبریتی‌ها در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین، در کشور‌های مختلفی از آمریکا تا انگلیس بسیاری ثروتمندان و «سلبریتی»‌ها از حیوانات عجیب و غریب در خانه خود نگه‌داری می‌کنند. برای مثال جاستین بیبر، خواننده معروف کانادایی، از یک میمون کپوچین نگه‌داری می‌کرد، اما پس این که به او مجوز نگه‌داری از میمون داده نشد او این حیوان را به باغ‌وحش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک تایسون بوکسور معروف آمریکایی هم سه قلاده ببر داشت که بعد از این که یکی از ببر‌ها به فردی حمله کرد آن‌ها را فروخت و این کارش را «احمقانه» دانست.

نبود قوانین سفت و سخت و از سویی عدم کنترل قاچاق حیوانات باعث شده است که هزاران نفر به نگه‌داری حیواناتی مثل ببر، میمون، مار، عقاب و ... بپردازند و این موضوع به صنعتی تبدیل شود که درآمد سالیانه آن هفت تا ۲۳ میلیارد دلار است، حتی در برخی کشور‌ها به راحتی مدرک نگه‌داری از برخی حیوانات برای برخی افراد صادر می‌شود.

برای مثال براساس گزارش بی‌بی‌سی در بریتانیا مجوز نگه‌داری از بیش از ۲هزار گراز وحشی، ۴۱۲ بیسون، ۳۰۰ مار زهردار، ۱۵ گرگ، ۱۳ ببر و ۱۰ تمساح صادر شده است، این موضوع با نگرانی‌های زیادی از سوی فعالین محیط‌زیست در بریتانیا همراه شده است. در سال ۲۰۱۸ هم بیش از ۴هزار گونه حیات وحش که در خانه‌ها و بدون مجوز زندگی می‌کردند، نجات داده شدند. جریمه نگه‌داری حیوانات غیرمجاز در این کشور ۲هزار پوند است و حیوان از فرد گرفته می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ببر نگهداری حیوان نگه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد