Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی همزمان با سراسر کشور چندماهی است که در استان کردستان آغاز شده و مورد استقبال رانندگان خودروهای عمومی قرار گرفته است.

در راستای اجرای این طرح مکراکز دوگانه‌سوز کردن خودروها در شهرستان سنندج فعال شد و هم‌اکنون سه مرکز در شهرستان سنندج خوردوهای عمومی را گازسوز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان اعلام کرد: در طول یکماه اخیر تعداد متقاضیان طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی 67 درصد افزایش یافت و شاهد استقبال رانندگان از این طرح بودیم.

عبدالله گیتی‌منش افزود: متقاضیان باید برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی وارد سایت https://gcr.niopdc.ir/login شوند، ثبت‌نام و اقدام به انتخاب مرکز مورد نظر کنند.

راه‌اندازی مراکز دوگانه‌سوز کردن خودرو در سایر شهرهای استان

رئیس امور جایگاههای سی.ان.جی شرکت فرآورده‌های نفتی استان کردستان گفت: قرار است در سایر شهرهای استان نیز مراکز دوگانه‌سوز کردن خوردوهای عمومی راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: روزانه 10 خودرو توسط مراکز ایجاد شده در سنندج دوگانه‌سوز می‌شوند.

وی اظهار کرد: مراکزی در قروه بیجار مریوان و کامیاران نیز از سوی سازمان صمت در استان به شرکت نفت معرفی شده است که در مرحله عقد قرارداد هستند و بزودی به مراکز دوگانه سوز کردن خودروها اضافه می‌شوند.

رئیس امور جایگاههای سی. ان. جی شرکت نفت کردستان از رانندگان خودروهای عمومی خواست در این طرح که به صورت رایگان انجام می گیرد، ثبت نام کنند.

وی اعلام کرد: تاکنون 350 خودرو دوگانه سوز شده اند و یک هزار و 150 خودرو نیز برای دوگانه سوز شدن ثبت نام کرده‌اند.

عدم ثبت نام خودروهای عمومی در طرح یاد شده منجر به کاهش سهمیه بنزین آنها می‌شود

 مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان نیز بیان کرد: خودروهای عمومی که سامانه نسبت به دوگانه سوز کردن خودروهای خود اقدام نکنند سهمیه بنزین آنها کاهش می‌یابد.

زندیاضافه کرد: در این مرحله ابتدا تاکسی و وانت بارها ثبت نام می کنند و در مراحل بعدی تاکسی تلفنی و اینترنتی مشمول اجرای طرح خواهند شد.

گفتنی است، گاز سوز کردن خودرو حدود 9 میلیون توماتن هزینه دارد اما افرادی که در این طرح ثبت نام کنند به صورت رایگان می توانند خودروی خود را دوگانه سوز کنند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: دوگانه سوز کردن خودرو رایگان کردستان شرکت نفت دوگانه سوز کردن خودرو خودروهای عمومی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی