Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه شورای ترافیک استان گفت: دستگاههای مرتبط در امر ترافیک باید با تعامل و همفکری راهکارهای تسهیل عبور و مرور در داخل شهرها را اجرایی کنند.

او با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در هسته شهر اردبیل از بررسی کارشناسان ترافیک و شهرداری برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانپور افزود: در راستای روان سازی ترافیک در ورودی شهرک نیایش نیز مطالعات لازم برای ایجاد پل در حال انجام است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: برای احداث پل و یا هر گونه اقدام تسهیل کننده ترافیک در این محل دستگاههای مرتبط اقدام به همفکری و اتخاذ تصمیمات لازم می کنند.

کنعانپور بیان کرد: پلیس راهنمایی رانندگی نیز نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز استان اقدام و پیشنهادات خود را برای رفع این نقاط اعلام کنند.

او در ادامه استفاده از ابزارهای فرهنگ و هنر برای فرهنگ سازی رانندگی را ضروری دانست و از هماهنگی با حوزه فرهنگ و هنر برای تعامل خبر داد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل افزود: کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک نیازمند هماهنگی دستگاههای فنی ، شهری و فرهنگی بوده و نظرات و ایده های سازنده اهالی فرهنگ و هنر نیز در این زمینه عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی نقاط حادثه خیز اردبیل کاهش بار ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان