Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با موضوع گزارش آمار و اطلاعات وضعیت حوادث، تصادفات و نظارت بر کنترل تخلفات اضافه بار در استان که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده‌ای اولویت طرح‌های راهسازی در کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ به دلیل شرایط جوی و محدود بودن فصل کاری در استان باید تلاش شود تا اجرای طر‌ح‌های راهسازی در زمان مقرر خاتمه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: برای کاهش میزان تخلفات بایستی ضمن افزایش حضور پلیس و گشت های نامحسوس بین جاده ای، افزایش نصب و تجهیز دوربین‌های ترافیکی و نیز نصب تابلو و علائم ایمنی و هشداری در محور مواصلاتی استان در دستور کار قرار گیرد.

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم ضروریست تا از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به آموزش ارتقا سطح فرهنگ ایمن‌سازی و رفتارهای ترافیکی درجامعه اقدامات بیشتری به عمل آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان لزوم تسریع در روند توسعه و بهسازی راههای استان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته در مجموع 70 کیلومتر از راه‌های استان روکش شده آسفالت شده که در سه ماهه نخست سال‌جاری این تاکنون 53 در کیلومتر از محورهای شریانی و فرعی عملیات روکش انجام شده و قطعا این آمار تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: قطعا نیاز استان به بهسازی و روکش راه‌ها بسیار بیشتر از این میزان است که در این راستا دولت مصمم است تا توجه بیشتری به این بخش داشته باشد.

ملکی ابراز داشت: شهروندان باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بروز حوادث و تصادفات جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانند.

وی همچنین خواستار پوشش بیشتر آنتن‌دهی تلفن همراه در راه‌های مواصلاتی استان شد و در ادامه تصریح کرد: اداره کل حمل و نقل جاده‌ای، شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت استان باید شرایط را برای افزایش ضریب پوشش آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه در محورهای استان مهیا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های اجرایی نظارت و کنترل تخلفات اضافه بارناوگان حمل و نقل جاده ای بخصوص در معادن شن و ماسه را با هدف جلوگیری از تخریب راه‌های استان را در اهم برنامه های خود قرار دهند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون عمرانی استانداری کردستان کردستان عمران معاون هماهنگی امور عمرانی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه