Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران با اعلام رضایت از عملکرد دکتر سالاری طی مدت یکسال اخیر در سازمان تامین اجتماعی، گفت: وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره‌های مدیریت قبلی مشاهده نشده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران با اشاره به اینکه سالاری در مدت کوتاهی که مسئولیت این سازمان را بر عهده داشتند، اقدامات بسیار مثبتی انجام دادند، گفت: بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مهمترین این موارد بود که بعد از 10 سال پیگیری کانون‌های استانی و شهرستانی سراسر کشور، به همت ایشان به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حدود 14 هزار و 500 میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و 3 هزار میلیارد تومان به منظور تعیین بن و سایر مزایا برای بازنشستگان در نظر گرفته شد که تاثیر خوبی در زندگی این گروه ایجاد شد.
وی ادامه داد: همچنین وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره‌های مدیریت قبلی مشاهده نشده بود.
دهقان کیا با بیان اینکه دکتر سالاری تعاملی عالی با تشکل‌های بازنشستگی دارند، گفت: مشکلات مطرح شده در جلسات را دقیقا به همان شکل واقعی، برای پیگیری به دولت انتقال می‌دهند که این امر رویه‌ای بسیار مثبت تلقی می‌شود.
رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران، افزایش ده برابری وام بازنشستگان نسبت به سنوات گذشته، به روز رسانی مطالبات مراکز طرف قرارداد، تکریم بازنشستگان و حضور منظم در نشست‌های تشکل‌های بازنشستگی را از دیگر عملکرد‌های مهم دکتر سالاری عنوان کرد.
وی بر ادامه فعالیت سالاری با رویه فعلی در سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد، برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

کد خبر 749719

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟