Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدوین گر حرفه ای جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به پریمیر و ادیوس و موشن گرافیک مسلط به تولید محتوای ویدیویی ، ساخت سناریو تصویربرداری مسلط به نرم افزارهای ادیت تصویر و فیلم . ایده پرداز و خلاق با روابط عمومی بالا . تولید محتوای بصری شامل فیلم و عکس و تیزر برای شبکه های اجتماعی . مسلط به فیلم برداری و صداگذاری و عکاسی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق مکفی و قابلیت رشد و پیشرفت فضای کاری مناسب و جذاب از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09052699904 تلگرام 09052699904 واتساپ 09052699904 پربیننده ترین ثبت‌نام آزمون استخدامی سال۹۹ از فردا آغاز می‌شود استخدام مهندس اجرایی در تهران استخدام مهندس مکانیک در البرز استخدام فارغ التحصیلان مهندسی صنایع در شرکت افق کوروش در تهران استخدام کارشناس آمار، سرپرست برنامه ریزی، کارشناس نرم افزار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع نماید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،  این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج کوچه های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی،گنجی، حافظ،گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما، و فرعی های منشعب در روز چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 از ساعت 8 تا 16 قطع نماید.  

از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

 شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟