Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین‌المللی بادبانی آلمان قرار است در شهر کیل برگزار شود و ملی‌پوش کشورمان نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی کشورمان که برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 از سال گذشته به اسپانیا رفته است به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و لغو این رقابت‌ها در اسپانیا ماند و تمریناتش را در این کشور ادامه می دهد و حالا برای حضور در مسابقات بین‌المللی شهر کیل راهی آلمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش بادبانی کشورمان دوران قرنطینه این کشور را گذرانده و قرار است با شروع مسابقات به آب بزند. این رقابت‌های بین‌المللی در 34 کلاس برگزار می‌شود و احمدی در کلاس المپیکی فین به آب می‌زند و مسابقه می‌دهد.

طبق برنامه‌ریزی کشور آلمان این مسابقات با محدودیت‌های بسیار زیادی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود. تعداد ورزشکاران بسیار کم است و برای هر کلاس تعداد مشخصی می‌توانند شرکت کنند. در کلاس فین 30 قایق ثبت نام کرده‌اند که قایقرانی ایران در بین آن‌ها حضور خواهد داشت و احمد احمدی از فردا به آب خواهد زد.

طبق قانون برگزاری مسابقات نیز به دلیل کاهش ریسک شیوع ویروس تنها 70 مربی در این رویداد حضور دارند. استفاده از ماسک در تمام قسمت‌های برگزاری مسابقه اجباری است و تمامی پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت می‌شود و دولت آلمان برای خاطیان جریمه سنگینی نیز در نظر گرفته است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: آلمان احمد احمدی مسابقات بین المللی بادبانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد