Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی دانست و گفت: این اقدام نشان از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» با صدور پیامی در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: بار دیگر در کشوری که خود دچار نقض آزادی بیان است، مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و با سکوتشان در برابر این گناه نابخشودنی، قلوب میلیون‌ها مسلمان را به درد آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزوده شده است: این در حالیست که همان دولت‌های مستکبر اجازه هیچگونه انتقاد درباره رژیم غاصب صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند.

 

در ادامه آمده است: اینگونه رفتارهای دوگانه و زشت غرب در کنار خیانت برخی سران عربی، خشم جهان اسلام را برانگیخته و حاکی از دسیسه ای تازه برای دنیای اسلام است چراکه هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش های الهی و آزادیخواهان جهان است.

 

همچنین در این پیام تاکید شده است: مردم متدین و انقلابی استان لرستان در هم صدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام موهن نشریه مسموم فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین حمایت دولت فرانسه و سکوت مدعیان حقوق بشر را که مهر سکوت بر دهان زده اند محکوم کرده و به تمامی جهان استعمار و عاملین اصلی این جنایت هشدار می دهیم که ما در دفاع از آرمان های دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص)، ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: دست در دست تمامی مسلمین جهان، با وحدت روز افزون، تا نابودی کامل نقشه های شوم دشمنان اسلام از پای نخواهیم نشست و به ملت‌های مسلمان توصیه می‌کنیم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری دام ظله‌العالی دشمنان اسلام و مسلمانان را مایوس کنند.

 

گفتنی است نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریور ماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دنیای اسلام ارزش های الهی هتک حرمت قرآن کریم هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن

یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید؛ تصویب لایحه ممنوعیت اهانت به قرآن کریم در پارلمان دانمارک

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229374 برچسب‌ها اهانت به اسلام

دیگر خبرها

  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد