Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات بازرسی کل استان، گفت: با مد نظر قرار دادن دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی، برنامه‌ها در جهت حمایت از جهش تولید تنظیم، پیش‌بینی و انجام شده است.

به گزارش ایسنا، علی احمدی ۲۰ شهریورماه در دیدار مدیران دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه چهارمحال و بختیاری با رئیس قوه قضائیه در شهرکرد، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف سازمان‌های تابعه قوه قضائیه، برنامه‌ها با جدیت هر چه تمام‌تر با توجه به راهبردها و برنامه‌ها و استفاده بهینه از امکانات سرلوحه کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی اقدامات سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان، گفت: در سازمان اسناد و املاک، اتمام آرشیو الکترونیکی اسناد و حذف فیزیکی گزارش پرونده‌های کتبی، افتتاح دو واحد ثبتی در استان، احداث سه ساختمان فرهنگی و تفریحی، بهره‌برداری از سامانه پاسخگویی شمیم از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

احمدی در خصوص اقدامات اداره‌کل زندان‌ها، تصریح کرد: بهره‌برداری از سامانه مراقبت الکترونیکی، رسیدگی الکترونیکی به پرونده‌ها، کاهش ۱۵ درصدی ورود زندانیان را در این حوزه می‌توان نام برد.

مدیرکل بازرسی استان در ادامه با یادآوری اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: رسیدگی به موقع به پرونده‌ها، بازدید منظم از زندان‌ها، تشکیل ویدئو کنفرانس پرونده‌ها در جهت خدمت به مردم، راه‌اندازی سه مرکز پزشکی قانونی در سال ۹۹ و تجهیز آزمایشگاه‌ها از اقدامات این مجموعه است.

احمدی در خصوص اقدامات بازرسی کل استان، بیان کرد: با مد نظر قرار دادن دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی، برنامه‌ها در جهت حمایت از جهش تولید طراحی و پیش‌بینی و انجام شده است، تهیه گزارش‌های آسیب‌شناسی کلان مانند موضوع بهشت‌آباد، سه طرح طوبی در سامان، فقدان زیرساخت برای توسعه گردشگری و صنایع تبدیلی، منابع طبیعی منطقه شیخ‌شبان از جمله موارد بازرسی شده در استان است.

مدیرکل بازرسی استان با شمردن برخی نیازمندی‌های سازمان‌های تابعه قوه قضائیه که غالبا نیازهای مشترک هستند، تصریح کرد: کمبود اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی، فعال نشدن یگان‌های حفاظت، تبدیل وضعیت نیروها، تامین پرسنل وظیفه مورد نیاز، ضرورت دسترسی به سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی و بازسازی ساختمان اداری و تخصیص بودجه از جمله این نیازمندی‌ها هستند.

در ادامه این جلسه، نمایندگان قضات، کارکنان ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و شورای حل اختلاف به بیان دیدگاه‌ها و بیان دغدغه‌ها و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان های تابعه قوه قضائیه چهارمحال و بختیاری برنامه ها پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو

حسین بهرامی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نمایشگاه اکسپو با بیان اینکه ۸۰ هزار هکتار از اراضی شیب‌دار در چهارمحال و بختیاری مستعد کشت و توسعه باغات بادام است، گفت: توسعه باغات بادام، افزایش اشتغال، صادرات و فرآوری بادام را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در زمینه صادرات کالا و زنجیره ارزش راهبردی تشکیل شده است، افزود: دو محصول بادام و ماهیان سردآبی زنجیره ارزش راهبردی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه به سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود. 

بهرامی با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار باغ بادام در استان وجود دارد، ادامه داد: ارزش این محصول در چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۰ همت است که بیش از ۱۰ هزار نفر در استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول در این حوزه مشغول به‌کار هستند. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه صادرات محصول بادام چهارمحال و بختیاری آشکار است، افزود: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ تن بادام با ارزش حدود ۱۸ میلیون دلار از این استان صادر شد که عمدتا صادرات این محصول، بدون پوست بود. 

بهرامی با بیان اینکه این استان ظرفیت بالایی برای تولید ماهیان سردآبی دارد، بیان کرد: از ۵۰۰ مزرعه فعال شیلات ماهی در سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری، بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن تولید انجام شد. 

وی با بیان اینکه ۲۲ کارخانه تولید خوراک آبزیان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: سالیانه ظرفیت تولید ۳۷۰ هزار تن از این محصول و ۱۵ هزار تن بسته‌بندی ماهی در استان وجود دارد.

بهرامی ادامه داد: ارزش ریالی صادرات ماهی، تخم ماهی قزل‌آلا و خوراک آبزیان از چهارمحال و بختیاری پارسال ۱۹ میلیون دلار بود.

نمایشگاه ایران اکسپو از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری