Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@09:38:07 GMT

پس از کاشت مو چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۷۵۵

پس از کاشت مو چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

هر روز مردان و زنان بیشتری کاشت موی طبیعی کلینیک هلیا را، برای از بین بردن تاثیرات ریزش مو در ظاهر خود انتخاب می کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هر روز مردان و زنان بیشتری کاشت موی طبیعی کلینیک هلیا را، برای از بین بردن تاثیرات ریزش مو در ظاهر خود انتخاب می کنند. دلایل مختلفی مثل سن، مسائل هورمونی، استرس بالا یا مشکلات ژنتیک می توانند موجب ریزش مو در سر افراد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به هر کدام از این دلایل مو های سر خود را از دست دادید، می توانید با انتخاب کردن کاشت طبیعی مو، بار دیگر ظاهر خود را به وضعیت دلخواه برگردانید.

کاشت مو امروزه به محبوبیتی فوق العاده در تمام دنیا رسیده است. روشی که به بهترین شکل، مشکلات مربوط به ریزش مو را برطرف می کند و در عین حال، عارضه های جانبی زیادی برای شما به وجود نمی آورد. اگر این کار را به شکل مطلوب و در شرایطی کنترل شده انجام بدهید، نتایج بسیار خوبی را از این فرآیند به دست می آورید. انجام مراقبت های لازم پس از پایان این فعالیت نیز، در موفقیت کاشت مو برای شما بسیار موثر خواهد بود.

در این مطلب، به شما توضیح می دهیم که پس از پیوند مو، باید چه کارهایی انجام بدهید و به چه مسائلی بیشتر از گذشته توجه کنید. زمانی که کاشت طبیعی مو برای شما به پایان می رسد، پزشک متخصص توصیه های لازم را برای انجام مراقبت ها با شما در میان می گذارد.

اگر کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا را برای کاشت مو در سر خود انتخاب کنید، پس از پایان فعالیت نیز این کلینیک رابطه مستقیمی با شما خواهد داشت و روند پیشرفت رشد تار های موی جدید در سر شما را تحت نظارت قرار خواهد داد. این کلینیک با فراهم کردن همه استاندارد های لازم برای پیوند مو، تلاش می کند تا ایده آل ترین نتایج ممکن را برای شما رقم بزند.

 

 

کاشت مو با تراکم بالا، چگونه ممکن می شود؟

همه افرادی که کاشت مو را برای خود در نظر می گیرند، خواهان به دست آوردن بیشترین تراکم ممکن مو در سر خود هستند. برای رسیدن به این وضعیت، چند شرط ضروری وجود دارد.

اول از همه، شما باید کلینیک کاشت مو و پزشک خود را به درستی انتخاب کنید. شما باید مطمئن شوید که یک پزشک متخصص، این فرآیند را برای شما انجام می دهد و کلینیک مد نظر، همه تجهیزات لازم برای کاشت طبیعی مو به شکل استاندارد را دارد.

در درجه دوم، این موضوع بسیار مهم است که شما باید پس از سپری کردن فرآیند، مراقبت های لازم را به عمل بیاورید. اگر توصیه های پزشک را جدی نگیرید و از فولیکول های کاشته شده در سر خود محافظت نکنید، دیگر نباید انتظار رسیدن به تراکم بالا در نتایج نهایی را داشته باشید.

با انتخاب کلینیک بین المللی هلیا، شما یک قدم بسیار بلند برای رسیدن به مو هایی متراکم برمی دارید. در این کلینیک با استفاده از پزشک متخصص و معتبر و همچنین امکانات مطلوب، کاشت مو به شیوه ای بسیار ایده آل برای شما صورت می گیرد. کافی است شما در روزهای بعد از فرآیند، اصول لازم برای مراقبت از فولیکول های کاشته شده را جدی بگیرید تا نتایج نهایی، کاملا مطابق میل شما باشد.

پس از کاشت مو، چه زمانی سرکار برگردیم؟

کاشت مو در کلینیک هلیا برای شما به نحوی انجام می شود که در شرایط عادی، می توانید در روز پس از انجام فرآیند سرکار برگردید. با این حال، همه چیز به نوع کار شما بستگی خواهد داشت.

 اگر کار شما سنگین است و به فعالیت های فیزیکی زیادی نیاز دارد، بهتر است حداقل یک هفته مرخصی بگیرید. علاوه بر این، اگر کار شما به گونه ای است که شما باید در معرض تابش مستقیم خورشید قرار بگیرید یا بیش از حد در محیط های بیرونی باشید، بهتر است از یک کلاه مناسب برای خود استفاده کنید تا به فولیکول های کاشته شده در سر شما صدمه ای وارد نشود.

 

ورزش پس از کاشت مو

انجام فعالیت های سبک، پس از کاشت طبیعی مو مانعی ندارد اما برای انجام ورزش های سنگین، باید حداقل بین دو هفته تا یک ماه صبر کنید. زمان دقیق انجام فعالیت های ورزشی، به شرایط ظاهری شما بستگی دارد و پزشک متخصص، می تواند این زمان را برای شما مشخص کند. در کلینیک تخصصی هلیا، پزشک این موارد را با همه جزئیات با شما در میان خواهد گذاشت.

اگر شما ورزش حرفه ای انجام می دهید و در رشته هایی مثل بوکس و یا ورزش های رزمی فعالیت می کنید، بهتر است تا 90 روز پس از انجام کاشت مو به سراغ فعالیت های همیشگی خود نروید. چرا که در این ورزش ها احتمال برخورد و آسیب دیدن گرافت ها بسیار زیاد خواهد بود.

 

 

شستشوی سر پس از کاشت مو

پس از کاشت طبیعی مو، بهتر است تا روز چهارم صبر کنید و پس از آن سر خود را به آرامی بشویید. برای این کار حتما باید از آب ولرم استفاده کنید. استفاده از آب بسیار گرم یا بسیار سرد، برای شما به شدت مضر خواهد بود.

شستن سر پس از کاشت مو، باید به آرامی صورت بگیرد و شما تحت هیچ شرایطی، نباید فشار زیادی را به سر خود وارد کنید. برای استفاده از شامپور نیز باید با پزشک خود مشورت داشته باشید. شما در این دوره باید از شامپو هایی استفاده کنید که توسط پزشک متخصص پیوند مو برای شما تجویز شده اند.

 

پس از کاشت مو، باید چه کارهایی انجام بدهیم؟

پس از سپری کردن کاشت ابرو طبیعی و یا پیوند مو در کلینیک تخصصی هلیا، پزشک متخصص مجموعه ای از فعالیت ها را در اختیار شما قرار می دهد که انجام دادن آن ها، نتایجی دلچسب را برای شما به همراه خواهد آورد.

 

1-   در هفته اول پس از کاشت طبیعی مو، سر خود را در هنگام خواب بالاتر از سایر اعضای بدن قرار بدهید. این کار از وارد شدن فشار به ناحیه کاشت گرافت ها جلوگیری خواهد کرد.

 

2-   اگر با احساس درد یا تورم در ظاهر خود روبرو شدید، برای از بین بردن این آثار جانبی می توانید از کمپرس یخ برای خود استفاده کنید.

 

3-   در زمان استفاده از شامپو برای پوست سر، این کار را به آرامی انجام بدهید و برای شستشوی سر نیز به جای فشار مستقیم آب، از یک لیوان آب استفاده کنید.

 

4-   در صورت روبرو شدن با ریزش مو پس از پایان فرایند، باید بدانید که این وضعیت کاملا طبیعی است و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. پس از پایان این دوران شوک، به مرور زمان رشد مو های طبیعی در سر شما شکل خواهد گرفت.

 

 

پس از کاشت مو، چه کارهایی نباید انجام بدهیم؟

 

1-   حداقل تا دو هفته پس از پایان این فعالیت، به سراغ استخر و سونا نروید.

 

2-   در اولین روزهای پس از کاشت طبیعی مو، سر خود را با فشار زیاد ماساژ ندهید.

 

3-   در دو هفته اول پس از پایان فعالیت تا جایی که می توانید در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرید.

 

4-   حداقل تا یک هفته پس از پایان این فعالیت، به سراغ مصرف الکل نروید. این کار موجب افزایش عارضه های جانبی برای شما خواهد شد.

 

5-   تا دو هفته پس از پایان این فعالیت، سیگار نکشید. مصرف دخانیات، روند بهبودی شما را کند خواهد کرد.

 

6-   پس از کاشت مو، تنها با تجویز و توصیه پزشک دارو مصرف کنید و به سراغ مصرف خودسرانه انواع دارو ها نروید.

جهت ارتباط با مشاورین کلینیک هلیا و اطلاع از قیمت کاشت مو خود می توانید با شماره  02122810089  در تماس باشید.

www.heliaclinic.com

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاشت مو موی طبیعی هورمون ژنتیک پس از کاشت مو استفاده کنید کلینیک هلیا برای شما برای شما پزشک متخصص فعالیت ها سر خود ظاهر خود پیوند مو ریزش مو دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور