Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:54:14 GMT

بازدید معاون رییس جمهوری از پارک موزه دفاع مقدس گیلان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۰۸۹

بازدید معاون رییس جمهوری از پارک موزه دفاع مقدس گیلان

نوبخت از روند اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» در دومین روز از سفر خود به گیلان امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور) به‌همراه «ارسلان زارع» استاندار گیلان از روند اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان که کلنگ احداث آن پنجم خرداد سال گذشته در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در محل کیلومتر ۵ رشت – تهران به زمین زده شد، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    فاز اول این پروژه شامل احداث ساختمان های اداری و کتابخانه جامع دفاع مقدس با زیربنای افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع است که در سه طبقه با اعتبار یکصد میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.       برای این مرکز فرهنگی که قرار است از شهدای جنبش جنگل تا دوران دفاع مقدس را با طراحی بومی معرفی کند، بخش‌های مختلفی از جمله ساختمان اداری، ساختمان کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، گالری‌های موزه، حرم شهدای گمنام، المانهای سردرب ورودی و همچنین احداث دریاچه جزیره مصنوعی، شبیه‌سازی مناطق جنگی و محوطه‌سازی پیش بینی شده است.       پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس گیلان سفر نوبخت به گیلان شهدای گیلانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد