Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه زمین خواری و قطعه بندی اراضی به سوء استفاده کنندگان داده نشود.

حجت‌الاسلام محمد سبزی امروز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه بر رعایت حق‌الناس تاکید کرد و گفت: مدیران و کارمندان اگر در خدمت صادقانه و واقعی به مردم بی توجهی و سهل انگاری کنند حق‌الناس بر گردن آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی کوتاهی‌های مدیران در رعایت حقوق مردم و بیت المال اظهار کرد: بعضا مشاهده می‌شود که برخی مدیران در ساعات غیر اداری از خودروی بیت المال برای کار شخصی استفاده می کنند و در سطح شهر تردد دارند که حق الناس بوده و مصداق بارز تضییع اموال حقوق بیت المال است و موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر اینکه مدیران باید خود را در برابر خدا و مردم مسوول بدانند، گفت: مدیران و کارکنان اداری باید نسبت به افراد محق سهل گیر و در برابر سوءاستفاده کنندکان سختگیر باشند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت یکی از  وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: در استفاده از حق نظارتی خود در برابر هرگونه تخلف و کوتاهی در خدمت و نیز تضییع حقوق بیت المال ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد که آرمان‌های نظام که همانا خدمت صادقانه به مردم است، آسیب ببیند.

حجت‌الاسلام سبزی با تاکید بر اینکه باید ریشه و  سرمنشا فساد و جرم خشک شود، گفت: مشکلات مردم فراوان است و متاسفانه مسئولان در تحقق مطالبات مردم تبعیض قایل می‌شوند در صورتی که  باید خدمت به مردم طبق قانون تسهیل یابد.

وی با تاکید بر جلوگیری از فروش اموال بیت المال و اراضی ملی و ...، افزود: متاسفانه به پیگیری چنین مفاسدی توجه نمی‌شود اما ثمره دسترنج یک کارگر زحمتکش به هدر رفته و درخصوص او با شدت هرچه تمام اعمال قانون شده و سختگیرانه برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه زمین خواری و قطعه بندی اراضی به سوء استفاده کنندگان داده شود، گفت: باید نسبت به قانون شکنان و مفسدان و زمین خواران سختگیرانه برخورد شود و در خصوص احقاق حق مردم محروم حتی با انعطاف در قانون، تسهیل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت با تاکید بر اینکه قوانین نباید بسلیقه‌ای و با نظر شخصی اجرا شود، اظهار کرد: در کنار مدیرانی که سوءاستفاده می‌کنند، مدیران لایق و جهادی هم هستند که سلامت مالی و اداری داشته و همواره خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کاری خود می دانند که این مدیران مورد حمایت دولت، مجلس و قوه قضائیه هستند.

وی تصریح کرد: نباید نسبت به وظایف اداری و قانونی راکد و قانع باشیم و صرفا به کار در ساعات اداری اکتفا کرد بلکه باید با کار جهادی و شبانه روزی به دنبال رفع مشکلات مردم بود و رسانه ها نیز به عنوان چشم تیزبین نظام عملکرد مدیران را رصد کنند تا زمینه انگیزه و تحرک کاری بیشتر فراهم و  کمبودها برطرف شود.

در ادامه امام جمعه نوبران نیز گفت: معارف دینی مانند اقیانوس کبیری هستند که هر چقدر در این اقیانوس سیر کنیم گوهرهای فراوانی را بدست خواهیم آورد.

حجت‌الاسلام رسول دادخواه افزود: ادبیات سیاسی ملت ایران منطق مقاومت است که متاثر از شناخت صحیح دین بوده و ادبیات سازش، منطق کشورهای استعمار زده است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و عافیت در دین بسیار مهم است، گفت: مسئولیت‌های ما در نظام اسلامی ناشی از دینداری ماست. امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمره مدیرانی است که در تراز جامعه اسلامی است نه اینکه به دنبال کسب قدرت و حفظ میز مدیریتی خویش باشد و کار برای رضای خدا و مردم را قربانی منافع شخصی و پست اداری خویش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي اداري نماينده مجلس ساوه استانی سیاسی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری