Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:32:19 GMT

نگاه مثبت به رایزنی‌های طرفین درگیر لیبی در مراکش

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۳۲۰

نگاه مثبت به رایزنی‌های طرفین درگیر لیبی در مراکش

جلسات گفتگوی دو طرف درگیر لیبی امروز(پنجشنبه) با هدف دستیابی به توافق در مورد پست‌های حاکمیتی، ساختار نهادهای دولتی و برقراری آتش بس، میان دو هیئت پارلمان طبرق و شورای عالی دولت لیبی در مراکش از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فضای خوش بینی بر جلسات گذشته این رایزنی‌ها  که از روز یکشنبه در جنوب رباط، پایتخت مراکش برگزار شد، حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه نمایندگان دو هیات تاکید کردند که رایزنی‌ها در یک فضای مثبت در حال انجام است و انتظار می‌رود نتایج رضایت بخشی به همراه داشته باشد.

این اولین نشست طی چند ماه است که به دلیل بن بست در مسیر یافتن راهی برای برون‌رفت از بحران لیبی، با حضور طرف‌های مختلف لیبیایی برگزار می شود.

مذاکرات صلح لیبی روز یکشنبه در شهر بوزنیقه واقع در اطراف رباط، پایتخت این کشور به مدت سه روز میان دو هیات از طرابلس و طبرق آغاز شد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مراکش، هدف از این مذاکرات تثبیت آتش‌بس و آغاز مذاکراتی برای حل اختلافات گروه‌های لیبیایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟