Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی پیر جاهد ، دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل با اشاره به استمرار رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل گفت: تاکنون با همکاری خیرین، آموزش و پرورش، حوزه‌های بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج اصناف، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۵ هزار بسته نوشت افزار، کیف و کفش در بین دانش آموزان نیازمند در نواحی و مناطق استان توزیع شده است و توزیع بسته‌های نوشت افزار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری خیرین و مردم نوع دوست، نواحی و اقشار بسیج استان تهیه شده بود که با حفظ کرامت انسانی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل تصریح کرد: با مشارکت مردم خیر و نوع دوست استان ۵۳۴ رأس دام سبک و سنگین در قالب رزمایش کمک مومنانه قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

پیر جاهد با اشاره به اجرای طرح صلواتی نانوایی‌ها در سطح استان، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری‌ها و نانوایی‌ها، تعداد ۵۸۵ نانوایی به صورت صلواتی به عرضه نان پرداختند.

او افزود: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ۴۱ هزار عدد ماسک و ۶ هزار و ۵۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان توزیع شد.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم حسینی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی، ۶۹ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین مردم استان توزیع شد.‌

پیر جاهد افزود: علاوه بر این، در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل ۲۶ هزار و ۶۸۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در نواحی استان توزیع شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی خانواده های نیازمند بسیج سازندگی رزمایش کمک مومنانه اردبیل رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل استان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان