Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمد سبزی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، افزود: 
حق الناس در دین اسلام بسیار مورد توجه است و مسئولان و کارکنان ادارات اگر این مساله مهم را مراعات نکنند حق بزرگی از مردم بر گردنشان خواهد ماند.
وی گفت: گاه گزارشهایی در مورد تردد با خودروی دولتی در ساعات غیر اداری به باغات اطراف و خارج از شهر دریافت می کنم که نمونه بارز نادیده گرفتن حق الناس است و مدیران باید از این موضوع جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: در دوره کوتاه خدمتی لازم است نسبت به حق مردم سهل گیر و نسبت به سوءاستفاده کنندگان از بیت المال سختگیر باشیم.

وی به مواردی از رفتارهای مدیریت شهری در مناطق محروم و حاشیه ای اشاره کرد و گفت:‌ در شرایط اقتصادی کنونی که توان مالی و درآمدی خانواده ها پایین آمده است نباید با اعمال برخی قوانین خلق الساعه و رفتار سلیقه ای در مورد ساخت خانه افراد محروم آن هم در کوچه ای که همه منازل آن ساخته شده و دارای زیرساخت است به شهروندان فشار آورد بلکه باید ضمن مراعات قانون نسبت به آنها با سهولت رفتار و مشکل شان را حل کرد.

سبزی تاکید کرد: در مورد تضییع حقوق مردم تلاس می کنم که از موضع نظارتی و شانیت نماینده مجلس شورای اسلامی رفتار کنم تا تبعیضی میان شهروندان وجود نداشته باشد.
وی تاکید کرد: باید سرمنشا فساد و جرم را بخشکانیم و با زمین خواری و دست درازی ها به بیت المال مقابله جدی کنیم.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت:‌ دستگاه های نظارتی ساوه در کنار رفتار قانونی باید از زمین خواری و تفکیک اراضی و فروش آنها به اقشار محروم و کارگران جلوگیری کنند.
سبزی اظهار داشت:‌ باید از مدیرانی که با روحیه جهادی در خدمتگزاری مردم حاضر هستند قدردانی شود.
وی گفت: از مدیران انتظار داریم که مشکلات شهر و روستا در سطح شهرستان های ساوه و زرندیه را احصاء و اطلاع دهند تا به عنوان نماینده آنها در مراجع کشوری و وزارتخانه ها پیگیری کنم.
وی همچنین به برخی افراد که از عنوان نماینده مردم در مراجعه به برخی ارگان ها به گفته او سوء استفاده می کنند، هشدار داد و افزود: در مواردی افرادی از اعتبار نماینده سوءاستفاده کرده اند و با برخی مدیران ارتباطاتی گرفته اند در حالیکه تنها یک نماینده دارای حق امضاء در دفتر نماینده مردم ساوه و زرندیه داریم و از مدیران می خواهم به کسی که خود را متصل به نماینده معرفی می کند توجه نکنند.

برچسب‌ها ساوه جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی ساوه جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور ساوه و زرندیه نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است