Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت ‌الاسلام و المسلمین قاسم باقریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهارداشت : حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق های رای موجب پشتیبانی و دلگرمی نماینده منتخب خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم با مرحله اول انتخابات هیچ تفاوتی ندارد، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب فرد اصلح در تعاملات آینده نماینده مجلس با مردم هم بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زرین شهر اضافه کرد: شهروندان باید شعارها و وعده‌های اصلی نماینده مجلس را در آینده پیگیری و مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: دقت و توجه برای انتخاب افراد اصلح و توانمند تا حدی خوب است اما باید از وسواس بیش از حد در این زمینه پرهیز کرد.

باقریان حضور جدی در پای صندوق رای را پاسخ محکمی به دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید برای حضور در صحنه تصمیم جدی بگیرند و حضورشان را در صحنه پر رنگ تر کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به توصیه های بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: امروز دیگر بطور تقریبی همه مردم  از نحوه محافظت خود و دیگران در برابر ویروس کرونا آگاهی دارند تا حدی راههای پیشگیری از کرونا را می‌دانند.

 امام جمعه زرین شهر افزود: استفاده از ماسک، شستشوی دست ها و فاصله گرفتن از دیگران بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست و مردم باید پس از تماس با وسایل عمومی نسبت به ضد عفونی دست‌های خود اقدام کنند.  

دومین مرحله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم روز بیست و یکم شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه ۹۸ برگزار شد که هیچ‌کدام از داوطلبان در لنجان و سمیرم از توابع استان اصفهان  ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند.

تبلیغات این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعداد محدود نامزدهای انتخاباتی از سیزدهم شهریور آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز بیستم شهریور ادامه خواهد داشت.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود. انتخابات این دوره از خانه ملت در حوزه‌های انتخابیه لنجان، بیجار، دهلران، سمیرم، کرج، اسلام‌آباد غرب، کردکوی، کرمانشاه، اهواز، میانه  و زنجان به دور دوم کشیده شد.

در این دوره ۲۲ نفر از نامزدهای انتخابات در کشور برای ورود به مجلس یازدهم رقابت خواهند کرد.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف‌پور (۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه پیدا کردند؛  همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سمیرم به‌دلیل اینکه هیچ‌کدام از داوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

شهرستان لنجان با ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی لنجان پروندهٔ خبری انتخابات دور دوم مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی لنجان اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی لنجان اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس