Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر ابتلای یک دانش آموز به کرونا در مدرسه و غش کردن وی در صف، اظهار داشت: بلافاصله با انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی و نگرانی خانواده‌ها و تشویش اذهان عمومی و با درخواست رسمی آموزش و پرورش، پلیس فتا به پرونده ورود و بررسی‌های لازم را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها مشخص شد که دانش‌آموز مذکور دچار کرونا نبوده است؛ بلکه  از روی ضعف غش کرده است؛ بنابراین پلیس بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: بلافاصله فردی که کلیپ را ضبط کرده بود و همچنین فردی که آن کلیپ را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: تشویش اذهان عمومی طبق قانون جرم است و پلیس اجازه نمی‌دهد که افرادی آرامش و آسایش مردم را با انتشار کلیپ‌های دروغین به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سرهنگ پاشایی کلیپ دستگیری تشویش اذهان عمومی پلیس ناجا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند