Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:11:48 GMT

رونمایی ناوشکن کلاس جماران در هفته دفاع‌مقدس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۷۱۴۲

رونمایی ناوشکن کلاس جماران در هفته دفاع‌مقدس

ایسنا/زنجان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از رونمایی ناوشکن کلاس جماران در هفته دفاع‌مقدس خبر داد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز (۲۰ شهریورماه) در حاشیه بازدید از شرکت ایران‌ترانسفو، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای جهش تولید در کشور در حال انجام است، اظهار کرد: در مقابل زورگویی دشمنان و یاوه‌گویان تنها راهی که داریم توجه به تولید و توسعه در این بخش است که خوشبختانه کارهای خوبی در این حوزه شده و هر هفته شاهد رونمایی‌هایی در نقاط مختلف کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح ‌کرد: امروز در این سفر استانی ۲۷ پروژه‌ای که مربوط به جهش تولید است بررسی و موارد مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم با اقدامات خوبی که در زنجان انجام شده، شاهد جهش تولید بسیار خوب در استان باشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به بازدید خود از شرکت ایران‌ترانسفو، از تولید بزرگ‌ترین ترانس ۴۰۰ مگاوات در این شرکت خبر داد و افزود: تولید این محصول اقدام بزرگی است که در این شرکت انجام شده و با توجه به توان و پتانسیلی که این مجموعه دارد، امیدواریم به زودی صنایع کشور از این تولیدات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان وزير دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "