Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:59:09 GMT

چهره مدارس شهرستان ری در دولت تدبیر و امید متحول شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۷۴۵۴

چهره مدارس شهرستان ری در دولت تدبیر و امید متحول شد

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در آیین بدرقه کاروان مهر با نشاط(وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس شهرستان های استان تهران) در شهرری، اظهار داشت: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ری اعتبارات خوبی را برای به سازی و نوسازی مدارس شهرستان ری از محل ارزش افزوده اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای نوسازی مدارس شهرستان ری اختصاص یافته ولی این میزان هم کافی نیست، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال آخر دولت دکتر روحانی باید نسبت به تخصیص مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی اضافه کرد: نوسازی و بهسازی مدارس روستاها و شهرهای ری نیازمند اعتبارات ملی است که باید وزارت آموزش و پرورش در این راستا کمک های لازم را مبذول نماید.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون در بسیاری از روستاهای شهرستان ری شاهد افزایش روز افزودن جمعیت اتباع هستیم، بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش باید از اعتبارات ملی برای تامین هزینه های تحصیل این افراد برای شهرستان ری اختصاص دهد.

توکلی در ادامه به دارا بودن ۲ ناحیه و ۲ منطقه آموزش و پرورش در شهرستان ری اشاره کرد و تاکید کرد: ساختار چارد سازمانی آموزش و پرورش شهرستان ری باید براساس جمعیت و مساحت تغییر کند و به یک مجموعه یکپارچه مدیریتی تبدیل نماید.

فرماندار ویژه شهرستان ری  با اشاره شهرداری های و دهیاری های شهرستان ری اراضی خوبی را برای احداث مدرسه اختصاص داده اند، ابراز کرد: وزارت آموزش و پروش باید از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه در جهت توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان ری بهره بگیرد.

به گزارش ایرنا، آیین بدرقه کاروان مهر با نشاط(وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس شهرستان های استان تهران صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، عسگری معاون اقتصادی استانداری تهران، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان آموزش و پروش، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان شهید امام علی(ع) شهرری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری مدارس وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری مدارس وزارت آموزش و پرورش شهرستان ری مدارس وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور وزارت آموزش و پرورش مدارس شهرستان استان تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی