Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه از برگزاری جشنواره بین المللی کمک‌های اولیه در سه رشته خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حرازی‌زاده‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: ضرورت فراگیری امر مهم کمک‌های اولیه و امدادرسانی آنی به حادثه‌دیدگان از سوانح و بلایای طبیعی سبب شد تا روزی به نام روز جهانی کمک‌های اولیه نام‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی‌زاده ادامه داد: مهارت کمک‌های اولیه، یکی از مهارت‌های نجات بخش است که می‌تواند به سلامت خود و اطرافیان کمک کند، ممکن است بسیاری از مردم خاطره خوب یا تصویری از ارائه مهارت‌های کمک‌های اولیه از گذشته تا به حال داشته باشند که علاقمند باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر برای روز جهانی کمک‌های اولیه، برگزاری جشنواره مجازی بین‌المللی در سه رشته عکس، خاطره‌نویسی و ایدهپردازی در زمینه گسترش فراگیری کمک‌های اولیه است.

مدیرعامل هلال احمر استان تاکید کرد این جشنواره با هدف حساس‌سازی مردم برای فراگیری آموزش کمک‌های اولیه، گسترش دامنه فراگیران و اشتراک تجارب مردم در این زمینه برگزار می‌شود.

آخرین اخبار از زلزله گلستان| کمک‌رسانی تیم‌های هلال احمر به زلزله زدگان؛ لزوم تدابیر لازم در وضعیت قرمز کرونا در رامیانتیم‌های امدادی هلال احمر گنبد در حالت آماده‌باش/ 5 نفر مصدوم شدندانبار جامع امدادی هلال احمر استان مرکزی در اراک افتتاح شدکودک 4 ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد

حرازی‌زاده عنوان کرد: با توجه به گستردگی امکانات فناوری اطلاعات همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره بر عهده معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد است تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره روز جهانی کمک‌های اولیه می‌توانند تا 30 شهریور ماه 99 آثار خود را در سایت جمعیت هلال احمر استان یزد به آدرس www.yazd.rcs.ir برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره و داوری در بخش‌های مختلف، به بهترین و خلاقانه‌ترین آثار ارسالی تندیس جشنواره به همراه جوایز امدادی از سوی هلال احمر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان یزد کمک های اولیه روز جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل