Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:22:42 GMT

سفر هیئت امنیتی مصر به اراضی اشغالی و نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۷۶۴۳

سفر هیئت امنیتی مصر به اراضی اشغالی و نوار غزه

منابع از سفر یک هیئت امنیتی مصری به تل‌آویو و نوار غزه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، امروز یک هیئت امنیتی از مصر وارد تل‌آویو شد. هیئت مصری به منظور گفتگو با مسئولان صهیونیست در خصوص چندین پرونده به اراضی اشغالی سفر کرده است.

منابع گزارش دادند که هیئت مذکور پس از دیدار با صهیونیست‌ها راهی نوار غزه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این منابع بارزترین پرونده‌هایی که هیئت امنیتی قاهره قصد گفتگو درباره آن را دارند٬ پرونده اسرای صهیونیستی در نوار غزه و موضوع آشتی میان حماس و جنبش فتح و توافق آتش‌بس اخیر است.

وزیر خارجه فلسطین: مانع حمایت اعراب از سازش با اسرائیل شدیممقام وزارت خارجه امارات: پیمان صلح با اسرائیل ربطی به مسئله فلسطین نداردکمیته‌های مقاومت فلسطین: زمان رهایی از طرح سازش عربی رسیده است

منابع اعلام کردند که اعضای هیئت مصر دیدارهایی در تل آویو و رام‌الله داشته‌اند.

پیش از این گروه‌ها و تشکیلات خودگردان فلسطین نشستی مجازی در سطح دبیران کل در رام‌الله و بیروت برگزار و درباره موضع قاطع فلسطین در رد عادی‌سازی اعراب با دشمن صهیونیستی توافق کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت امنیتی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی