Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:14:41 GMT

تعاونی‌های غیرفعال سبزوار اخطار انحلال گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۷۷۰۶

تعاونی‌های غیرفعال سبزوار اخطار انحلال گرفتند

محمود یزدی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۹۵۵ شرکت تعاونی در سبزوار در بخش‌های خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی ثبت شده است که سرمایه ثبتی اولیه آنها ۱۰۲ میلیارد ریال با عضویت ۴۱۹ هزار نفر است.
وی ادامه داد: شرکتهای تعاونی با قراردادن سرمایه های خرد کنار هم و همدلی بین اعضا در رونق تولید و اشتغال کشور نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: از ابتدای امسال پنج شرکت تعاونی با عضویت ۴۰ نفر و اشتغال ۳۵ نفر در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

یزدی افزود: با راه‌اندازی اتاق تعاون در شهرستان سبزوار علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای تعاونگران، رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی آنها نیز تسهیل می‌شود.
شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار تعاونی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار تعاونی سرمایه گذاری سبزوار تعاونی سرمایه گذاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»