Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های همگانی، رضا شجیع ضمن اشاره به شکسته شدن رکورد تولید محتوای ورزشی در پویش آماده باش اظهار داشت: پویش سراسری آماده باش در چهل و یکمین روز فعالیت خود از مرز ۱۲۰۰۰ برنامه عبور کرد. بر این اساس و بر پایه اعلام ستاد راهبری پویش، فرایند ارزیابی کیفی پویش از روز شنبه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست نائب رئیس فدراسیون یادآور شد: فرایند ارزیابی به نحوی است که محتواهای منتشر شده هیات ها، انجمن ها، کمیته ها و گروه های تخصصی کشوری و استانی توسط سه ارزیاب بررسی شده و میانگین نظر سه ارزیاب به عنوان نتیجه نهایی ارزیابی کیفی تعیین خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: ضمن اینکه نتیجه نهایی ارزیابی کیفی به عنوان بازخورد در اختیار هیات ها، انجمن ها و کمیته ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5020616

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فینال جام حذفی باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی