Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران: صیانت از حریم راه ها به منظور توسعه آتی راه و حفظ این سرمایه ملی ، از وظایف ذاتی عموم مردم است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، به نقل ازروابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که می بایست تمامی دستگاه های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار این که اگر مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه های استان نشویم ، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد ، اظهار داشت : سازه های غیرمجاز در حریم راه های مازندران شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری باید اعمال قانون شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها تاکید کرد و افزود

مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره كل اقدام نمایند.

مهندس نجفی گفت : خواستار عزم و ارادة ملی همه مردم علی الخصوص  مالكین حاشیه راهها در زمینه پاكسازی حریم راهها شد و اظهار داشت : ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راهها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیكی و ناامنی شدید در سطح محورها و همینطور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محورها كه این مسائل می تواند در سطح وسیع تر عاملی در جهت ركود توسعه همه جانبه این استان سرسبز و ولایت مدار باشد.

گفتنی است به استناد ماده 17 قانون ایمنی راهها ، ایجاد هرگونه ساختمان و دیواركشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راهها و حریم راه آهن های كشور و در طول كنارگذرهائی كه وزارت راه و شهرسازی احداث نموده یا مینماید و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون كسب مجوز از وزارت مذكور ممنوع میباشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صیانت سرمایه ملی ضروری است حریم راه حریم راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!